رفتار همسر وزیر کار در قم جنجالی شد/ حاشیه‌های دیدار با مراجع و انتقاد مسئولان لو رفت

با وجود سانسور خبری حضور وزیر جنجالی کار در قم و دیدار با مراجع تقلید، حواشی این روز پرحاشیه بالاخره خبرساز شد.

 

به گزارش تازه نیوز، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هفته گذشته برای دیدار با مراجع عظام تقلید وارد قم شد اما همراهی همسر وی و غذا خوردن آنها با یکدیگر در یک ظرف مقابل استاندار قم و مدیران استانی با انتقادات بسیاری همراه شد. حانیه سادات مومنی، همسر حجت عبدالملکی، خبرنگار سایت فردانیوز (حامی قالیباف) است که بر خلاف رویه معمول، همراه وزیر کار به دیدار مراجع نیز رفته است و آنجا نیز انتقاداتی را برانگیخته.
عبدالملکی در مقابل استاندار و مدیران استانی همراه همسر خود در یک ظرف و طبق عادت همیشگی اش غذا خورده است و بهرام سرمست به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی پیغام داده که در سفر به شهر قم و دیدار با مراجع این عادت همیشگی اش را ترک کند و به همین دلیل همراه او برای سایر بازدیدها همراه عبدالملکی نرفت. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با مراجع هم همسر خود را برده بود که انتقاداتی را ایجاد کرده و دفاتر مراجع این کار را بدون هماهنگی توصیف کردند.

به نظر می‌رسد همانطور که همسر رئیس‌جمهور در برخی امور دولت دخالت مستقیم و پرنفوذ دارد، همسر وزیر جنجالی کار نیز که روند رای اعتمادش نیز به شدت جنجالی بود، در وزارت کار نفوذ بالایی خواهد داشت و برخی از او به عنوان «بانوی اوی وزارت کار» یاد می‌کنند.

افشاگری درباره معامله وزیر پیشنهادی کار با نمایندگان و رسانه‌ها!

 

این در حالی است که علاوه بر حواشی تصویری و متنی عبدالملکی در فضای مجازی، او در مجلس نیز، جنجال آفرین بود. اظهارات تهدید آمیز عبدالملکی در کمیسیون مجلس تایید شد!

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی دو هفته قبل مجلس شورای اسلامی در تذکری بر اساس ماده ۷۵ آیین نامه داخلی مجلس گفت: بنده چند روز پیش در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطالبی را مطرح کردم. همچنین به این مسئله اشاره کردم که عبدالملکی در جایی گفته است که برای جایگاه این وزارتخانه در کشور کسی بهتر از وی وجود ندارد و همچنین تأکید کرده که اگر رأی نیاورد، وزیر بعدی را هم خودش انتخاب می‌کند.

نوار اظهارات حجت عبدالملکی در کمیسیون مجلس بازبینی و مشخص شده که وی این سخنان را گفته است. عبدالملکی سخنان خودش را تکذیب کرده بود!!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.