عکس| سلفی دونفره مهدی قایدی و همسرش با فیلتر!

ستاره معصومی تصویری دونفره را با مهدی قائدی منتشر کرد که بر چهره همسرش هم فیلتر اینستاگرام را قرار داده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از رکنا، همسر مهدی قائدی فوتبالیست نامدار کشورمان هنگامی که لایودر اینستاگرام گذاشته بود از افکت های اینستاگرام استفاده می کرد.

برای چند ثانیه ای فیلتر می پرد و چهره واقعی خانم معصومی همسر مهدی قائدی رسانه ای می شود. همین موضوع جنجال های جالبی در مورد او ایجاد می کند.

از وقتی که مهدی قائدی و همسر به امارات رفته اند و در آنجا ساکن شده اند همسر او تصاویر و فیلم هایی از برج فوق العاده لاکچری و لوکسی که در ان ساکن هستند منتشر می کند. شاید منظور او نمایش به کسانی است که فکر می کنند مهدی قائدی پیشرفت نکرده است.

جالب اینجاست که خبر رفتن مهدی قائدی از استقلال را مردم با دیدن تصاویر بی حجاب همسرش در دبی فهمیدند چرا که وقتی این عکس ها را منتشر کرد که دیگر رفتن او قطعی شده بود.

حاشیه های ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و تصاویر منشوری او : ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بعد از رفتن مهدی به تیم عربی به کلی عوض شده و تصاویری و فیلم هایی با حجاب منشوری از خودش منتشر می کند.

البته استقلالی ها دل خوشی از او ندارند چرا که درباره انتقال مهدی قائدی به تیم عربی به آنها دروغ گفت (درسته که نقشی در انتقال نداشت ولی در یک بازی اینستاگرامی آنها را بازی داد) ستاره معصومی در واکنش به حرف های فالوورهایش (بعد از رفتن مهدی قائدی به تیم عربی و ترک استقلال) نوشت : هرکس ولو به لحظه ای خیال کند که کسی شده است، همان لحظه، لحظه ی سقوط اوست …

بیشتر بخوانید:

 

 

قایدی و همسرش

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.