چه کسی جریان «نه به واکسن اجباری» را راه انداخت؟

جریان مخالف واکسیناسیون در داخل کشور، به طرز عجیبی در حال رشد خزنده در افکار عمومی است.

به گزارش تازه‌نیوز، بر اساس داده کاوی های انجام شده، برای اولین بار و بصورت انبوه، هشتگ‌های نه به واکسن اجباری از منشاء عربستان سعودی در توییتر منتشر شده است!

چرا مرکز صهیونیستی اعتدال سعودی دوست دارد به مردم ایران القاء کند که نباید واکسیناسیون کرونا را انجام دهند؟

سعودی ها چه زمینه هایی در ایران را مشاهده کرده اند که اینگونه علیه واکسیناسیون و پیشگیری از کشتار وسیع ویروس کرونا وارد عمل شده اند؟

چه کسانی در داخل کشور دانسته یا ندانسته در زمین دشمن بازی می کنند؟

اتحاد سعودی و حجتیه علیه واکسیناسیون

پس از ارسال انبوه هشتگ نه به واکسن توسط ربات‌های توییتری مرکز اعتدال عربستان سعودی، دومین سرنخ خط دهی های ضدواکسیناسیون از لیدرهای انجمن حجتیه در تهران بدست آمده است.
آقای م.ف از بازاریان و ثروتمندان تهران و از اعضای اصلی انجمن، با تزریق پول و شبکه سازی در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام در حال تولید و انتشار محتوا علیه برنامه کشوری واکسیناسیون کرونا است. این درحالی است که همزمان نظام به دلیل تاخیر در واکسیناسیون توسط شاخه دیگری از ضدانقلاب نکوهش می شود.

واکسیناسیون اقدامی عقلانی و پیشگیرانه است و به گفته کارشناسان از هر واکسنی که وارد و تزریق می شود باید استقبال نمود و امرِ به واکسیناسیون و استفاده از ماسک و پیشگیری از بیماری، امرِ به معروف است.

 

2 نظر
  1. ایرانی

    با این حساب و دلیل کل مخالفین واکسن در دنیا توسط انجمن حجتیه و عربستان و ضد انقلاب حمایت و راه اندازی شدن. عجب دلیل محکمه پسندی؟ 👋👋👋👋👋 شما به بیلی جونت بچسب. به جای چرندیات تحقیق درباره جنایات بیل گیتس و ملیندا بیلگیتس بگذار. هر چند این ها کعبه آمال شماها هستن. کار رسانه آگاه سازیه نه چرند گذاشتن. هر چن. فکر نکنم این نظر رو بگذاری

  2. مصطفی

    کل رسانه های ایران و جهان همصدا دارن مخالفان واکسن رو سانسور می کنن و حتی یه خط از دلیل مخالفت ها شون رو توی سایتاشون نمیارن! بی شرفاتی رو از حد گذروندین
    خدا ریشه همتون رو بکنه!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.