گزارشگر الهلال – استقلال روی اعصاب هواداران

شب گذشته موضوعی که خیلی روی اعصاب هواداران استقلال بود گزارشگر بازی بود که بعد از دریافت گل دوم شروع به تعاریف از بازیکنان استقلال کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از دیدارنیوز، در بازی تیم‌های استقلال و الهلال گزارشگر بازی و اداهای کارشناسانه او نشان می‌داد که قرار است همه با هم به این نظر مشترک برسیم که خوب بازی کردیم اما باختیم. این حرف‌ها بی تردید از شکست نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بدتر بود.

این ژست‌های به ظاهر دلسوزانه به درد فوتبال ایران نمی‌خورد و اثری از پیشرفت هم باقی نمی‌گذارد. باید تعارف را کنار گذاشت در هر زمینه ای کنار گذاشت و بیشتر به حقایق موجود در فوتبال ایران اشاره کرد.

فاصله سخت افزاری فوتبال ما با سایر کشورها بسیار زیاد است و الهلال و باشگاه‌های بزرگ‌تر یا حتی کوچک‌تر، با استانداردهای بین المللی اداره می‌شوند. باخت ما به عربستان یک اتفاق عجیب نیست؛ عجیب بردهای جرقه ای ماست. غریب؛ درخشش بچه‌های مستعد ماست؛ عجیب جایگاه ایران در رنکینگ تیم‌های ملی است.

عجیب این شکست نیست؛ آنجاست که هنوز می‌توانیم با همین اوضاع، به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم برویم. در هر حال تصویری که از مهاجم گلزن تیم سعودی منتشر شده عکس تلخی است؛ الهلال، استقلال را با برنامه‌ریزی بهتر و تیمی منسجم‌تر و پرهزینه‌تر شکست داد؛ تمام…

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.