گل‌محمدی: بازی کردن در این شرایط واقعاً سخت است

سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش گفت: از تمام بازیکنان خود که با غیرت و مردانه بازی کردند تشکر کرده و این برد را به تمام هواداران خوب پرسپولیس تقدیم می‌کنم.

به گزارش تازه نیوز، یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید بار دیگر از میزبانی تاجیکستانی‌ها تشکر کنم. خاطرات خیلی خوبی از اینجا داریم و با همین خاطرات کشور دوست‌مان را ترک ‌می‌کنیم. بازی خوبی برای ما بود. کنترل این مسابقه را در اختیار داشتیم. خوب پاس داده و گردش توپ خوبی داشتیم.
وی افزود: به جز چند ضربه کرنر و یکی دو ضربه ایستگاهی موقعیت خاصی به حریف ندادیم. در فاز دفاعی عملکرد خیلی خوبی داشتیم. شرایط بازی و چمن ورزشگاه کار را سخت کرده بود و استقلال تاجیکستان هم مقابل حریفانش بازی می‌کرد به همین دلیل انگیزه فوق‌العاده‌ای داشت و ما توانستیم بر تمام این مشکلات غلبه کرده و یک مسابقه شناور، خوب و رو به جلو را با تعداد پاس‌های زیاد انجام بدهیم.
سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: از تک تک بازیکنانم به دلیل شرایط سختی که این بازی داشت تشکر می‌کنم. برای هر تیمی بازی کردن در این ورزشگاه با این وضعیت چمن و حضور هواداران حریف کار واقعاً سختی است اما ما این کار سخت را به خوبی انجام دادیم. بار دیگر از تمام بازیکنان خود که با غیرت و مردانه بازی کردند تشکر کرده و این برد را به تمام هواداران خوب پرسپولیس تقدیم می‌کنم.

حتماً ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.