پیشکسوت استقلال به کنعانی‌زادگان: نه رگ و ریشه فوتبالی دارید و نه کسی بالای سر شما بوده

بازیکن اسبق تیم ملی در واکنش به استوری کنعانی زادگان برای استقلال گفت: یکسری بازیکنان زمانی که به قول ما «هِرتی شرطی» بازی کرده است وقتی به یک جایگاهی برسند آن زمان مشخص می‌شود که چه کاره هستند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایلنا، امیرحسین صادقی بازیکن اسبق تیم ملی در واکنش به استوری کنعانی زادگان برای استقلال گفت: یکسری بازیکنان زمانی که به قول ما «هِرتی شرطی» بازی کرده است وقتی به یک جایگاهی برسند آن زمان مشخص می‌شود که چه کاره هستند. این بازیکنان نه رگ و ریشه فوتبالی داشته‌اند و نه کسی بالای سرشان بوده که درک و شعور فوتبالی را نشان بدهد. متاسفانه هنوز نمی‌دانند که بازیکن تیم ملی هستند و باز یک صحبتی می‌کنید که شنیدم درباره تخصص استقلال در آسیا صحبت کرده است.

واقعا باید به حال تیمی تاسف خورد که بعد از دو سه سال بازی کردن آن را فروختی و رفتی. تو همان بازیکنی بودی که گفتی تعصب استقلال را می‌کشم و در پرسپولیس هم بازی کردی گفتی از بچگی پرسپولیسی بودی ولی این تیم را هم به دلارهای قطری فروختی! تو عیارت مشخص است و بیچاره بعضی از هواداران پرسپولیس که سیاه این بازی‌ها می‌شوند. مثلاً می‌خواهد ذهن هواداران پرسپولیس را پرت کند که متوجه نشوند با کری خوانی‌هایش چطور این تیم را به دلارهای قطری فروخته است. این فیلم بازی کردن‌ها برای سیرک است و برای بازیکن فوتبال نیست.

من این را می‌دانم که صحبت کردن اینگونه در مورد باشگاه بزرگی مانند استقلال عاقبت خوبی ندارد وگرنه هم می‌دانند که با اسم باشگاه استقلال شناخته شدی و چهار نفر تو را شناختند.

او همینطور درمورد انتقادات شدید علیه استقلال پس از شکست مقابل الهلال عنوان کرد: امیدوارم پیشکسوتان این فضا را سبک کنند و به قول معروف آتش به هیزم دشمن نریزیم. من به همه دوستان پیشنهاد می‌کنم در یک فضای دوستانه راحت‌تر صحبت‌هایشان را مطرح کنند. اگر انتقادی به سود باشگاه است به خوبی آن را بیان کنند و آرامش را به تیم برگردانند. اسم‌ها هیچ زمان در استقلال ماندگار نبودند و این فوتبال درحال چرخش است.

در همین ارتباط:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.