با فرهاد مجیدی ۱۰ سال دیگر هم جام نمی‌گیریم/ نکونام با استقلال موفق می‌شود

سیروس دین محمدی با انتقاد از فرهاد مجیدی گفت: من به خاطر استقلال که برای آن عرق ریختم، تعصبش را کشیدم و هر چه امروز هستم را مدیون این تیم می‌دانم حرف درست را می‌زنم و ترسی هم از فحاشان مجازی ندارم.

به گزارش تازه نیوز، سیروس دین محمدی یکی از ستاره‌های تیم استقلال در دهه ۷۰ در گفتگو با خبرورزشی صحبت هایی انجام داد که گزیده ای از آن را در ادامه می خوانید:

  • ما که هر حرفی بزنیم باز فحش می‌خوریم! من می‌نویسم و امضاء می‌زنم استقلال تا ۱۰ سال دیگر هم اگر سرمربی‌اش فرهاد مجیدی باشد جام نخواهد گرفت.
  • فرهاد مجیدی مثل جواد نکونام، امیر قلعه نویی، محمود فکری و … از لیگ‌های پایین‌تر مربیگری را شروع نکرده و به یک باره سرمربی تیم بزرگ استقلال شده است. من همین الان برای شما می‌نویسم اگر یکی مثل جواد نکونام سرمربی استقلال شود موفق خواهد شد اما با این وضعیت من آینده روشنی برای تیمی‌که سال‌ها تعصبش را کشیدم، نمی‌بینم.
  • متأسفانه هیچ کس جرأت نمی‌کند مصاحبه کند و حرف حق را بزند. هر کسی واقعیت‌ها را بگوید لشگر مجازی شروع به فحاشی می‌کنند ولی همین امروز می‌گویم سیروس دین محمدی باکی از این افراد ندارد. من به خاطر استقلال که برای آن عرق ریختم، تعصبش را کشیدم و هر چه امروز هستم را مدیون این تیم می‌دانم حرف درست را می‌زنم و ترسی هم از فحاشان مجازی ندارم.

بیشتر بخوانید:

3 نظر
  1. سپاهانی

    استقلال به خاطر حاشیه هایی که پیش کسوتهاش براس درست میکنن به مشکل خورده

  2. Amu

    می دونم پخش نمی کنید ولی خیلی عقده ای هستین

  3. فرزاد

    واقعا من موندم این شانسپولیسی ها چرا نظر میدن شما برید راجب تیم خودتون نظر بدید. دوستان تا مدیریت استقلال عوض نشه شرایط همینه چرا انقدر سر موندن و نرفتن مربی بحث میکنید الان مورینیو هم با این مدیریت نتیجه نمیگیره. الان چند سال پسر آقای سلطانی فر و دار و دستش دست از سر استقلال بر نمی‌دارن ی فصل با شفر قهرمان آسیا می‌شدیم ولی بازیکنارو فراری دادن تا با استراماچونی نتیجه گرفتیم فراریش دادن هرفصل حداقل 7 تا 8 بازیکن اصلی جدا میشن فقط ی فصل خوب بازیکن گرفتن اونم با آوردن فکری بیسواد نزاشتن سمت قهرمانی بریم. ما الان باید باهم اتحاد داشته باشین حرفمون فقط فقط رفتن مدیر و هیات مدیره باش ولی چیزی که معلوم انگار وزارت جدید هم با قبلی فرقی نداره و تعلقات رنگی داره وگرنه با این بحران استقلال تا الان باید ورود می‌کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.