حمله دوباره به فرهاد؛ فکری بی‌خیال مجیدی نمی‌شود/ همه می‌دانند در دبی چه اتفاقی افتاده!

سرمربی سابق تیم استقلال تهران معتقد است در زمان حضور او روی نیمکت آبی‌ها اتفاقات بزرگتر از حد معمول بازتاب داشتند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایلنا، محمود فکری یک بار دیگر درباره مشکلات موجود در استقلال و مسائل مختلف سخن گفت. مهمترین بخش‌های مصاحبه سرمربی سابق استقلال را در زیر می خوانید:

شخصی بدون هماهنگی با باشگاه به تمرین ما آمده بود و با یکی از پیشکسوتان در تمرین حضور پیدا کرد. آن همه برای ما حاشیه درست کردند و مکتب استقلال و تاج و حجازی و پورحیدری را زیر سوال بردند. لطفا آقایان هر کسی را به مرحوم پورحیدری و حجازی نچسبانند. من سال‌ها شاگرد این دو عزیز بودم. بعضی ها را به این دو عزیز می‌چسبانند که هیچ ارتباطی به شخصیت رفتاری و منش آنها ندارند.

آن موقع باشگاه را ۵۰ میلیون جریمه کردند و آن اتفاقات را در بوق و کرنا کردند اما حالا همه سکوت رسانه‌ای کردند. چرا این همه اتفاق افتاده و هیچ کسی چیزی نمی‌گوید. این همه حرف و حدیث در خصوص اتفاقات چند ماه اخیر آقایان بیرون آمده ولی نمی‌دانم چرا حراست وزارت ورزش که استقلال زیرمجموعه آن محسوب می‌شود هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

 الان اما این اندازه مدرک از خیلی‌ها دارند ولی کاری صورت نمی گیرد. ما ماندیم چرا در اینجا زورشان به آدم های سالم می رسد؟ حتی از برخی رسانه ها گلایه دارم که فقط از محمود فکری انتقاد می کردند درحالی که می دانند در دبی چه اتفاقاتی افتاده است.

حتی پیشکسوتانی که از اخبار تیم خبر ندارند هم اتفاقات دبی را می دانند ولی سکوت می کنند. سکوت در مورد استقلال در وهله فعلی جایز نیست. این همه اتهامات مختلف در خصوص دلالی و همچنین ارزهای دولتی که گرفته شده است و همچنین مشکلات اخلاقی در چندین ماه گذشته از آدم‌های گوناگون پیرامون باشگاه استقلال وجود دارد اما برایم جالب است که هیچ کس از جمله وزارت ورزش که متولی این باشگاه است به راحتی از کنار این مساله عبور می‌کند.

 این افرادی که از آقایان طرفداری می‌کنند آیا واقعا هوادار واقعی استقلال هستند یا حامیان شخص یا کاسبانی که در این بین از آب گل آلود ماهی می‌گیرند.

این مطالب را هم بخوانید:

۱ نظر
  1. مری

    بی شخصیت فقط خودت!
    بقیه اداتم نمیتونن در بیارن. برو پی کارت دیگه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.