کار شایسته رونالدو برای فوتبالیستی که در کماست

کریستیانو رونالدو که شب گذشته تاثیر فراوانی در پیروزی تیمش مقابل وستهام گذاشت، برای فوتبالیستی که اکنون وضعیت کما به سر می برد پیامی زیبا فرستاد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، دنی هاجسون، فوتبالیست ۲۶ ساله که در لیگ برتر استرالیا توپ می زند، روز جمعه وقتی در حال جشن پایان فصل بود، از پشت ضربه ای خورد و به کما رفت.

این بازیکن بلافاصله عمل جراحی را انجام داد ولی همچنان در حالت کما است. سایت مترو، حال این بازیکن را در وضعیتی بحرانی دانست ولی عنوان کرد که فعلا حال او پایدار است.

رونالدو که شب گذشته باز هم برای منچستریونایتد درخشید و توانست گلزنی کند، پس از برد شیرین شیاطین سرخ برای این بازیکن پیامی محبت آمیز فرستاد و آرزوی سلامتی برای او کرد. هاجسون یکی از طرفداران کریستیانو بود.

رونالدو نوشت: سلام دنی، همین الان از وضعیتت باخبر شدم، امیدوارم حالت به زودی خوب شود. وقتی حالت خوب شد، دعوتت می کنم به منچستر بیایی و یکی از بازی های ما را از نزدیک ببینی. امیدوارم حالت به زودی خوب شود دوست من. از خودت مراقبت کن.

دین هندرسون، دروازه بان منچستریونایتد نیز پیامی به هاجسون فرستاد و گفت: قوی بمان و مقاومت کن. من به تو قول می دهم که حالت زود خوب شود. می دانم سخت است ولی تو خوب خواهی شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.