سیدجلال حسینی: علی کریمی اسطوره پرسپولیس است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره خیلی مسائل نمی‌توان واضح صحبت کرد. خیلی از مسائل از دست من خارج است. من تلاش می‌کنم تا حد امکان با سرمربی و مدیریت در تماس باشم تا همه چیز حل شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر، سیدجلال حسینی که برای جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس به دفتر مهدی رسول پناه مراجعه کرده بود در خصوص این نشست به خبرنگاران گفت: نمی‌شود صحبت خاصی کرد. مشکلات زیاد است و هر اندازه سکوت می‌کنیم فایده ندارد. متأسفانه بعضی افراد می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و حالا فشارشان چند برابر شده است. بازیکنان تیم تلاش کرده و می‌کنند اما با وضعیت فعلی سخت‌تر است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعتصابی که با بازیکنان باتجربه برای عدم حضور در تمرینات تیمی انجام داده‌اند تاکید کرد: بحث غیبت نیست. من می‌گویم نگاهی که به دیگران می‌شود به ما هم بشود. هوادار هم از ما انتظار دارد که ما هم کاری انجام بدهیم، چه کار می‌توانیم انجام بدهیم؟ باید سکوت کنیم. هواداران از اول فصل با کمیته انضباطی، فدراسیون فوتبال و تمام نابرابری‌ها می‌جنگند و الان هم واقعاً از ما انتظار دارند. باید در کنار هواداران باشیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره نگرانی هواداران بابت شایعه جدایی خلیل زاده و رسن افزود: آمده‌ام که همین‌ها را بگویم. شرایط به همه فشار می‌آورد و به هوادار بیشتر. در همین مکان (ساختمان باشگاه) هواداران بابت مشکلات برانکو گریه کردند. دوباره الان هم همین مشکلات وجود دارد. پرسپولیس برای دومین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته است. برخی مشکلات حل شده اما همچنان هست! پول برانکو را هنوز نداده‌اند. او خیلی زحمت کشید. حالا طلب او چند برابر شده است. البته که حق اوست و باید به برانکو بدهند.

مدافع پرسپولیس درباره ادعای مهدی رسول‌پناه مبنی بر خرج کردن برای پرسپولیس از جیب شخصی‌اش گفت: دو بار به فینال رفته‌ایم و بازیکنان کم درآمدزایی نکرده‌اند. گفته من حتی از جیبم برای تیم خرج کردم، اظهار داشت: برای دومین بار به آسیا رفتیم. بازیکنان درآمدزایی کردند. اگر بخواهیم حرف بزنیم ممکن است عده‌ای از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و ما را رو در رو هم قرار بدهند. به هر حال این‌طور نیست و ما تمرین می‌کنیم. وظیفه ما همین است.

حسینی یادآور شد: دوره‌ای که حدود ۶ سال طول کشید بحث پرداختی به ژوزه بود حالا هم بحث برانکو مطرح است. البته که بحث برانکو با بقیه مربیان فرق می‌کند. واقعاً فشار زیادی روی بازیکنان است. کار خیلی سختی پیش‌رو داریم. ما سوپرجام و فینال آسیا را پیش‌رو داریم. در لیگ برتر و جام حذفی هم بازی داریم و دوباره بازی‌های آسیایی است. بازی‌ها فشرده است.

حسینی درباره برخورد افشین پیروانی با محمد انصاری که او را از حضور در تمرینات منع کرده است تصریح کرد: درباره خیلی مسائل نمی‌توان واضح صحبت کرد. خیلی از مسائل از دست من خارج است. من تلاش می‌کنم تا حد امکان با سرمربی و مدیریت در تماس باشم تا یکسری از مشکلات را حل کنم ولی مشکلات خیلی زیاد هستند.

کاپیتان پرسپولیس درباره شایع دریافت پاداش ۵۰۰ میلیون تومانی بازیکنان گفت: امکان ندارد کسی پاداش ۵۰۰ میلیونی گرفته باشد. در مورد آپشن‌ها هم باید بگویم ما از سال‌های قبل طلب داریم. از من خواستند و من هم از بچه‌ها خواستم بابت پاداش تخفیف بدهند که همه گفتند چَشم! بعضی بازیکنان ۳۰ و بقیه ۴۰ درصد تخفیف دادند.

حسینی افزود: کاری که بلدیم و وظیفه‌ای که داریم تمرین کردن و بازی کردن است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم فینال آسیا، لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام و دوباره بازی‌های آسیایی است. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم ادامه کار است.

حسینی درباره اعتصاب در تمرینات گفت:: بعد از ۲۵ روز اردوی سخت به ریکاوری فکری نیاز داشتیم ولی متأسفانه بعد از هر موفقیت، هواداران به جای خوشحالی حرص می‌خورند. البته این هم از دوره‌های قبل است وقتی کسی می‌آید کاری می‌کند و با او برخورد نمی‌شود این مشکلات بیشتر می‌شوند.

کاپیتان پرسپولیس درباره صحبت‌های علی کریمی در فضای مجازی علیه افشین پیروانی خاطرنشان کرد: علی کریمی اسطوره پرسپولیس است و او عکس‌العمل‌هایی هم نشان می‌دهد. به نظرم همه باید ورود کنند، این مشکلات پرسپولیس است و همه باید کمک کنند چون قابل درک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.