فوری: علی‌عسگری از صداوسیما رفت/ رئیس جدید مشخص شد

رئیس جدید سازمان صداوسیما مشخص شده و در روزهای آتی حکم خواهد گرفت.

به گزارش تازه‌نیوز، پیمان جبلی، معاون برون مرزی صداوسیما به عنوان رئیس جدید این سازمان انتخاب شد. جبلی متولد ۱۳۴۵ در تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته معارف اسلامی و تبلیغ از دانشگاه امام صادق(ع)، دکترای فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) و استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی می باشد.

جبلی قبل از پست معاونت برون مرزی صداوسیما، عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما، معاون سیاسی (خبر) صداوسیما، دبیر اخبار خارجی بخش شامگاهی رادیو، دبیر اخبار خارجی و داخلی اخبار تلویزیون، سردبیر اخبار سراسری شبکه ۲ سیما، مدیرکل اخبار داخلی واحد مرکزی خبر، مدیرکل اخبار شبکه العالم، مدیر دفتر شبکه العالم در بیروت، سفیر ایران در تونس و … بر عهده داشته است‌.

این برای نخستین بار است که رئیس صداوسیما، یک دوره‌ای می‌شود و علی‌عسگری در پایان دوره اول ۵ساله از صداوسیما خداحافظی می‌کند که نشان دهنده نارضایتی رهبر انقلاب از عملکرد علی‌عسگری است‌.

عدم تمدید حکم علی‌عسگری دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد که قطعا عملکرد ضعیف در حوزه‌های مختلف، محور اصلی تغییر اوست.

محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا اخیرا نوشته بود : شبکهPRESS TV(مال صداوسیما)مرتبا به نقل از منبع مطلع در وین،خبرهای کاملا دروغ می فرستدبرای برهم زدن مذاکرات.عرض میکنم این تصویر همان منبع مطلع است.آقای #پیمان_جبلی سخنگوی سابق آقای سعیدجلیلی.این قوم بصورت ژنتیک منبع مطلعند و در ماه رمضان برای برای ثواب دروغ می گویند. تقبل الله!

بیشتر بخوانید:

۱ نظر
  1. جواد

    خدا را شکر رهبرم ممنونم می بایست در تمام جایگاههای نظام ریشه کارشکنان کنده شود

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.