سرگیجه محض در استقلال: فتح‌الله‌زاده راست می‌گوید یا صادقی؟

در روزی که حضور مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در محل ساختمان این مجموعه ابهاماتی را به وجود آورده بود استوری کاپیتان اسبق استقلال هم چالش‌های تازه‌ای برای این باشگاه به وجود آورد.

به گزارش تازه نیوز، حضور علی فتح‌ا…‌زاده در محل ساختمان باشگاه استقلال در شرایطی که گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین احمد مددی حول و حوش مدیرعاملی سردار آجورلو رقم می‌خورد ابهاماتی را برای هواداران استقلال ایجاد کرد. اینکه آیا فتح‌ا…‌زاده قرار است در استقلال سمت دوباره بگیرد یا نه؟
در این میان و در همان ساعات امیرحسین صادقی با انتشار یک استوری به حضور مددی در باشگاه استقلال اشاره کرده و او را همچنان مدیرعامل این مجموعه دانست و به هواداران هشدار داد که استعفای مددی یک دروغ بزرگ است.
اما درست دقایقی پس از انتشار این استوری اتفاق تازه‌ای رخ داد که علی فتح‌ا…‌زاده از باشگاه خارج شد و در گفت‌وگو با رسانه‌ها درباره حضور یا عدم حضور مددی در ادامه مسیر باشگاه گفت: مددی رفتنی است و در حال انجام کارهای نهایی‌‌اش است تا باشگاه را تحویل وزارت ورزش بدهد.
شرایط این روزهای باشگاه استقلال به‌گونه‌ای است که تقریباً در هر ساعت چندین خبر ضد و نقیض درباره موضوع مدیریتی در این مجموعه به بیرون منتشر می‌شود.

در این ارتباط: هواداران استقلال رکب خوردند؛ با استعفای مددی موافقت نشد!

2 نظر
  1. جواد

    مددی
    ارزش این همه شایعاتو نداره

  2. Reza foumani

    من فکر میکنم بچه های استقلال بیشترآتشبیار معرکه اند !! تا دیگران . چاله میدانی داد و هوار کردن در شخصیت استقلال نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.