آرسنال رقیب پیدا کرد؛ پپ به دنبال جذب هافبک رئال

به نظر می‌رسد که منچستر سیتی در نقل و انتقالات تابستانی آینده برای جذب دنی سبایوس از رئال مادرید اقدام خواهد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، هافبک اسپانیایی و ۲۴ ساله، دنی سبایوس فصل ۲۰-۲۰۱۹ را به شکل قرضی در آرسنال سپری کرد. او در ابتدا روزهای سختی را در زمان سرمربیگری اونای امری پشت سر گذاشت اما بعد از روی کار آمدن میکل آرتتا اوضاع نیز برای هافبک اسپانیایی تغییر کرد و توانست عملکرد درخشانی زیر نظر هم وطن خود ارائه دهد.

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اما شایعات زیادی درباره آینده دنی سبایوس وجود داشت و حتی او به رئال مادرید بازگشت و در چند جلسه تمرینی این تیم نیز حضور یافت تا به نظر برسد که مذاکرات لوس بلانکوس با توپچی‌ها برای تمدید انتقال قرضی یا فروش دائمی این بازیکن به بن بست خورده است. با این حال در فاصله چند روز مانده به پایان بازار نقل و انتقالاتی توافق حاصل شد و سبایوس دوباره به شکل قرضی راهی تیم لندنی شد.

هافبک اسپانیایی حالا باید یک فصل دیگر را به شکل قرضی در آرسنال پشت سر بگذارد؛ این در حالی است که قرارداد او با رئال مادرید تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد و حالا دون بالون مدعی شده که یک تیم انگلیسی دیگر یعنی منچسترسیتی قصد دارد سبایوس را به خدمت بگیرد. بر اساس ادعای این منبع در صورت ماندن پپ گواردیولا در جمع سیتیزن ها او تمایل زیادی به جذب این بازیکن دارد و سیتی در تابستان آینده برای این انتقال تلاش خواهد کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.