رمزگشایی از ترکیب جدید هیات‌‌مدیره باشگاه استقلال

مصطفی آجورلو مدیرعامل آینده استقلال از فردا در ساختمان این باشگاه حضور پیدا کرده و امورات را در دست خواهد گرفت، اعضای جدید هیئت مدیره استقلال هم انتخاب شده‌اند.

به گزارش تازه‌نیوز، ورزش سه نوشت: شاید برخی از این نفرات برای شما آشنا نباشند اما احتمالا این نفرات با هماهنگی بالا و برای کمک به مدیریت باشگاه کنار هم قرار گرفته‌اند. نکته مهم حذف ملکیان رییس پیشین هیئت مدیره آبی‌ها از سمتی است که با تنش‌های بسیار همراه بود. از آن هیئت مدیره تنها پرویز مظلومی در جمع استقلالی‌ها باقی مانده است.

با این هیئت مدیره جدید آشنا شوید:

مصطفی آجورلو (مدیرعامل سابق باشگاه های پاس، استیل آذین و تراکتور): آجورلو که سابقه ریاست سازمان ورزش شهرداری تهران و اتحادیه فوتبال باشگاههای ایران با مدرک دکترای مدیریت را در کارنامه دارد، به عنوان جدیدترین مدعامل استقلال معرفی شد. او سابقه سال ها فعالیت در لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران ، سابقه یک دوره قهرمانی و دو دوره نایب قهرمانی لیگ همچنین دو دوره حضور در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را داشته و از این نظر یکی از مدیران با سابقه فوتبال کشور به شمار می رود.

محمد مومنی (آقای گل سابق فوتبال ایران و عضو باشگاه استقلال): پیشکسوت آبی ها که سابقه آقای گلی در لیگ ایران و بازی در لیگ ترکیه را نیز داشته و از چهره های تحصیلکرده فوتبال کشور در حوزه مدیریت ورزشی به شمار می رود که یکی از مدیران ارشد سازمان ورزش شهرداری تهران در سال های گذشته بوده و در مقطعی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال نیز فعالیت کرده است.

پرویز مظلومی (عضو فعلی هیئت مدیره، سرمربی و بازیکن سابق استقلال): پیشکسوت سابق استقلال که سال‌ها پیراهن این تیم را بر تن کرده و سابقه نشستن روی نیمکت این تیم را نیز در کارنامه دارد، تنها عضو هیئت مدیره قبلی است که در پست خود ابقا شد.

مجتبی عبداللهی (معاونت سابق اجتماعی و خدمات شهرداری تهران و کاندیدای شهرداری تهران): او دارای مدرک دکترای علوم سیاسی و مدیرکل فعلی اوقاف و امور خیریه استان تهران است. او یکی از گزینه های شهرداری پایتخت در این دوره نیز به شمار می رفت. عبداللهی همچنین رئیس هیات مدیره گروه هتل های ارم و عضو شورای عالی اجتماعی و فرهنگی کشور است.

مهدی افضلی (مدیرعامل بنیاد رودکی): او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی و از مدیران با سابقه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. رئیس هیات مدیره بنیاد مد و لباس اسلامی و عضو هیات مدیره صندوق حمایت از نویسندگان و خبرنگاران است. افضلی همچنین مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر و رییس هیات مدیره بنیاد نیاوران بوده است.

سایر شایعه‌ها و شنیده‌ها از باشگاه استقلال

گفته می شود که سردار منتظر المهدی یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال خواهد بود که ظاهرا او حضور در این سمت را نپذیرفته و به این ترتیب پرویز مظلومی جایگزین وی شده و به کارش در استقلال ادامه می دهد. همچنین با انتخاب آجورلو به نظر می رسد باید شاهد کاهش تنش ها و اتفاقات جاری در اطراف باشگاه استقلال بود در عین حال با شروع کار وی و آغاز تمرینات، اصلاحات ساختاری نیز به مرور انجام خواهد گرفت. با توجه به شنیده ها به نظر نمی رسد با حضور مدیرعامل جدید قرار بر تغییر خاصی در کادرفنی استقلال باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.