خانه‌های کمتر از یک میلیارد تومان پایتخت

افزایش قیمت خانه در بیش از یک سال گذشته سبب شده تا بسیاری از خریداران نتوانند نسبت به خرید خانه‌های دلخواه و با قیمت مناسب اقدام کنند.

به گزارش تازه‌نیوزو به نقل از خبرآنلاین، بررسی قیمت‌ها در بازار نشان می‌دهد با سرمایه و بودجه‌ای کمتر از یک میلیارد تومان هنوز هم می‌توان در پایتخت خانه خرید، اما خانه‌هایی که با عمر بین ۳ تا بیش از ۲۰ سال.

در میان لیست کم سن‌ترین بنا‌ها می‌توان به فایل فروش آپارتمان ۵۲ متری در کیانشهر اشاره کرد که این خانه با عمر ۳ سال، متری ۱۷ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان و با قیمت کل ۸۹۰ میلیون تومان آگهی شده است.

در خیابان استاد معین یک آپارتمان ۴۵ متری و با ۴ سال قدمت به قیمت متری ۲۰ میلیون و ۶۶۷ هزار تومان و قیمت کل ۹۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

همچنین در نارمک، مسیل باختر نیز می‌توان یک واحد ۴۵ متری، ۵ ساله را به قیمت ۲۱ میلیون و ۵۵۶ هزار تومان به ازای هر متر و قیمت کل ۹۷۰ میلیون تومان خریداری کرد.

گران‌ترین فایل‌های فروش به ازای هر متر را می‌توان شامل ۲ واحد مسکونی کوچک متراژ دانست؛ به طوری که یک واحد ۴۱ متری در خیابان ۱۷ شهریور با قدمت ۲۰ سال به نرخ هر متر ۲۳ میلیون و ۱۷۱ هزار تومان و قیمت کل ۹۵۰ میلیون تومان و یک آپارتمان ۴۳ متری ۲۳ ساله در خیابان قصرالدشت به قیمت ۲۲ میلیون و ۳۲۶ هزار تومان و قیمت کل ۹۶۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.