شانس کدام گزینه برای مدیرعاملی استقلال بیشتر است؟/ یک مدیر خوشنام چراغ سبز نشان داد

از وزارت ورزش و جوانان خبر می‌رسد این وزارتخانه به دنبال پیدا کردن یک مدیر باسابقه برای جانشینی احمد مددی است.

به گزارش تازه نیوز، این روزها باشگاه استقلال تهران به کانون حاشیه تبدیل شده و اختلافات میان مدیریت و سرمربی تیم به اوج رسیده است. با وجود استعفای احمد مددی باز هم حواشی کم نشده و بر همین اساس وزارت ورزش با گزینه‌های مختلف برای مدیریت باشگاه استقلال مذاکره کرده است. در همین ارتباط خواندن گزارش زیر خالی از لطف نیست‌.
دیدار آجورلو با سجادی
مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق پاس تهران و تراکتور تبریز، اولین گزینه‌ای بود که شنیدیم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان شخصاً با او برای جانشینی احمد مددی وارد گفت‌وگو و مذاکره شده است. این مدیر باسابقه از افراد مورد وثوق وزیر ورزش و جوانان است که پس از روی کار آمدن دولت جدید بارها نامش به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران به گوش رسیده است.
چرا مددی استعفا داد؟
چند روز پیش و پس از تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان، احمد مددی استعفای مکتوب خود را تسلیم این وزارتخانه کرد. همه پس از این اقدام تصور کردند مدیرعامل باشگاه استقلال به دلیل تجمع طرفداران معترض و حامی فرهاد مجیدی از سمت خود کناره‌‌گیری کرده است اما…
شنیدیم دلیل اصلی استعفای احمد مددی خبر ملاقات حمید سجادی با مصطفی آجورلو بوده است. او وقتی می‌بیند نفر اول وزارت ورزش و جوانان با گزینه جانشینی‌‌اش ملاقات کرده تصمیم به استعفا می‌گیرد!
شرط آجورلو کار را خراب کرد!
قرار بود پس از ملاقات آجورلو با سجادی، مدیرعامل سابق پاس تهران به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال جانشین احمد مددی شود ولی یک شرط عجیب کار او را خراب کرد! شنیدیم آجورلو به سجادی گفته به شرطی این سمت را قبول می‌کند که هیئت‌مدیره باشگاه را نیز خودش بچیند! شرطی که باعث ناراحتی سجادی و گره خوردن این ماجرا می‌شود.
چرا مددی به دفتر کارش برگشت؟
وقتی خبر شرط آجورلو و کم شدن شانس مدیرعاملی آجورلو به گوش احمد مددی می‌رسد متوجه می‌شود برای استعفا کمی عجله کرده است! او به دفتر کارش برمی‌گردد و ناصر فریاد شیران‌ فرد مورد اعتمادش ماجرای استعفا را اول تکذیب می‌کند. یکی دو روزی که مددی در باشگاه استقلال به رتق و فتق امور مشغول می‌شود درمی‌یابد وزارت ورزش و جوانان دیگر نظری روی او ندارد و حالا تصمیم گرفته است خودش برود!
فتح‌ا… ‌‌زاده شانس اندکی دارد
علی فتح‌ا… ‌‌زاده همیشه یکی از گزینه‌های مدیرعاملی استقلال بوده و هست و حتی به تازگی پس از مدت‌ها به دفتر باشگاه هم رفته و به بررسی شرایط پرداخته است. با این وجود گفته می‌شود شانس فتح‌ا…‌‌زاده برای جانشینی مددی بسیار اندک است.
ملکیان نمی‌خواهد مدیرعامل باشد!
رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال که اختلاف نظر عمیقی با فرهاد مجیدی دارد اصلاً تمایلی به نشستن روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه ندارد. به رغم آنکه پالس‌های مثبتی به علی‌اصغر ملکیان رسیده اما هنوز زیر بار نرفته است. البته بخوانید هنوز!
قریب چراغ سبز نشان داده است!
محمدحسین قریب یکی از خوشنام ترین مدیران پیشین استقلال نیز در این سال‌ها همواره گزینه این باشگاه و حتی فدراسیون فوتبال بوده اما زیر بار نرفته یا در آخرین لحظه پشیمان شده است. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این مرتبه قریب برای جانشینی احمد مددی و بازگشت به باشگاه استقلال تهران چراغ سبز نشان داده است. یک منبع موثق و مطلع به ما خبر داد در حال حاضر محمدحسین قریب اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی مددی است.

بیشتر بخوانید:

۱ نظر
  1. هوادار

    سلام آقای قریب از بقیه گزینه ها بهتره آقای سجادی لطفاً تادیرنشده قریب را معرفی کنید تا باشگاه استقلال را جمع وجور کنه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.