اسکورت رونالدو در خیابان‌های منچستر +عکس

کریستیانو رونالدو، ستاره جدید منچستریونایتد، امروز در حالی به زمین تمرین این باشگاه رفت که محافظانش از نزدیک او را دنبال می‌کردند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش‌سه، فوق ستاره پرتغالی در سال‌های اخیر به حضور محافظانش عادت کرده اما حالا به نظر می‌رسد که این اقدام به سطح جدیدی رسیده است. رونالدو صبح پنجشنبه در حالی با خودروی بنتلی خود به زمین تمرین منچستریونایتد رفت که دو محافظ شخصی او از نزدیک در تعقیبش بودند.

این اتفاقی در حالی رخ داد که یونایتد شب گذشته در چارچوب مسابقات جام اتحادیه انگلیس با یک گل برابر وستهام شکست خورده و از گردونه این مسابقات کنار رفت. آنها روز یکشنبه همین هفته با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم در لیگ برتر به پیروزی رسیده بودند.

رونالدو در این بازی در ترکیب تیم اوله گونار سولسشر حضور نداشت چرا که مربی نروژی ترجیح داد در این بازی به او استراحت دهد تا برای بازی برابر استون ویلا در هفته آینده از شرایط خوبی برخوردار باشد.

این اولین بار پس از بازگشت بازیکن پرتغالی نیست که توجه رسانه‌ها به حضور محافظان او جلب می‌شود. پیش از این نیز تصاویری از این دو نفر منتشر شده بود که در حال کمک به رونالدو برای سوار شدن به هواپیمای این تیم و پرواز به سوییس برای رویارویی با یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا بودند. بازی که رونالدو در آن گلزنی کرد اما در نهایت با شکست یونایتد در وقت‌های تلف شده بازی به پایان رسید.

این دو نفر پس از بازگشت رونالدو به انگلیس همیشه در نزدیکی این بازیکن دیده می‌شوند تا بتوانند امنیت او را به خوبی تامین کنند. با این حال گفته می‌شود این بازیکن نیروهای محافظتی ۲۴ ساعته‌ای را نیز به خدمت گرفته تا نگرانی از این بابت نداشته باشد. دیلی استار مدعی شده بود که تیم حفاظتی او شامل سربازان سابق و افسرهای پلیس است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.