اولین نقشه مدیرعامل جدید استقلال: گزینه گل‌محمدی در تیم مجیدی!

اولین اخبار درباره تقویت تیم استقلال برای ورود به فصل جدید پس از استقرار کادر مدیریتی جدید، به جذب یک مهاجم برزیلی برای این تیم مربوط می‌شود.

به گزارش تازه نیوز، یکی از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات مد نظر باشگاه پرسپولیس برای حضور در جمع مهاجمان این تیم بود، کسی نبود مگر کی‌روش استنلی، مهاجم فصل پیش سپاهان. بازیکنی که در لیگ بیستم چندان مورد توجه محرم نویدکیا نبود و در ترکیب اصلی تیم به بازی گرفته نمی‌شد.

کی‌روش استنلی فصل گذشته در ۱۷ بازی که برای تیمش به میدان رفت، تنها ۶۱۲ دقیقه فرصت حضور در بازی را پیدا کرد و فقط یک گل در بازی مقابل نساجی مازندران به ثمر رساند؛ دیداری که سپاهان 4- صفر برنده شد. این در حالی است که استنلی در لیگ نوزدهم 7 گل و در لیگ هجدهم ۱۶ گل برای سپاهان به ثمر رسانده بود. نزدیکان به کادر مدیریتی باشگاه استقلال در این مورد مدعی شدند کی‌روش استنلی که چندی پیش مورد توجه به یحیی گل محمدی قرار داشت، حالا در کانون توجه مدیران باشگاه استقلال قرار گرفته و قرار است ظرف روزهای آینده با مدیر برنامه‌هایش برای حضور در تیم استقلال مذاکراتی صورت بگیرد. ظاهرا دو عضو هیئت‌مدیره باشگاه که هر دو در دوران بازی در استقلال مهاجم بوده‌اند، کی‌روش استنلی را قبول دارند.

ناگفته نماند؛ استنلی به این دلیل نتوانست به پرسپولیس بپیوندد که این باشگاه به دلیل بدهی‌های ارزی و شکایت‌هایی که دارد، از جذب یار خارجی منع شده اما استقلال مشکلی برای این امر ندارد. قطعاً حضور کی‌روش استنلی در استقلال تا حدودی می‌تواند جای خالی دیاباته بلندقامت را در نوک خط حمله استقلال پر کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.