پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش واریز نشد

بازنشستگان سال ۹۹ وزارت آموزش و پرورش از پرداخت نشدن پاداش پایان خدمت خود تا امروز (یکشنبه/۴ مهر) خبر دادند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایلنا، بازنشستگان سال ۹۹ وزارت آموزش و پرورش از پرداخت نشدن پاداش پایان خدمت خود تا امروز خبر دادند و اعلام کردند که سازمان برنامه و بودجه به آن‌ها «پاسخِ سربالا» می‌دهد.

بازنشستگان آموزش و پرورش می‌گویند که یک مسئول سازمان مرکزی در پاسخ به آن‌ها اعلام کرده که فعلا باید منتظر بمانند تا بودجه آن تامین شود.

پرداخت پاداش پایان خدمت کلیه بازنشستگان در «بند (و) تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۰» پیش‌بینی شده و ظاهرا دولت دوازدهم مسئول پرداخت آن بود اما به گفته‌ی این بازنشستگان، دولت دوازدهم تعهد خود را به دولت سیزدهم منتقل کرد و این دولت هم از نبود منابع و متعهد نبودن دولت گذشته گلایه می‌کند.

بازنشستگان آموزش و پرورش همچنین می‌گویند که ارزش پاداش آن‌ها بر اثر تورم به شدت نزول پیدا کرده است.

3 نظر
  1. منصور

    درحکومت عدل علی یک شکم سیری که ازاول حقوق. بالا گرفته وانقدر خورده که وزنش با کل کارکنان اموزش وپرورش برابری میکنه شده مسول پرداخت حق ما چه میدونه نداری وگرفتاری وشرمندگی یعنی چه به راحتی میگه حالا صبر کنید تا من سیر بخورم بعد اگه چیزی موند حق شما رومیدم

  2. معلم

    گفتگو و عدالت حرف چرتی است دنیا فقط زر و زور اگه مسکنی دیدی اگر چیزی هست فقط بخاطر اینکه انفجار یا انقلابی نشه گاهی زودپز منفجر میشه چون خیال می کنی هنوز زوده که راحتش کنی مسئولین یه وقت میایی سوپاپ را وا کنی دیر شده سر و صورت برات نمونده

  3. جواد م

    پس چکار (م ی ک ن ی د ) وسط بازی ؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.