مسی رابطه امباپه و نیمار را شکرآب کرد؟ +ویدئو

تصاویر دوربین‌های تلویزیونی در دیدار شب‌گذشته(شنبه) تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و مون‌پلیه از گلایه و انتقاد تند «کیلین امباپه» از «نیمار» حکایت دارد؛ اختلافی که به نظر بعد از پیوستن «لیونل مسی» به پاریس پررنگ شده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی دیروز(شنبه) برابر مون‌پلیه، شمار بردهای خود را از هشت بازی در لیگ یک فرانسه به عدد هشت رساند.

«ادریسا گاناگی» در دقیقه ۱۴ نخستین گل بازی را برای پی‌اس‌جی به ثمر رساند و شاگردان «مائوریتسیو پوچتینو» در دقیقه ۸۹ این پیروزی را تثبیت کردند؛ زمانی که «نیمار» در محوطه جریمه حریف «جولیان درکسلر» را به عنوان مقصد پاس خود انتخاب کرد و وی نیز برای باز کردن دروازه «جوناس اوملین» مرتکب هیچ اشتباهی نشد.

این گل در واقع نخستین لمس توپ درکسلر یک دقیقه بعد از ورود به زمین بازی و جانشینی «آنخل دی‌ماریا» بود.

کیلین امباپه هم درست مثل دی ماریا قبل از گل دوم پاریسی‌ها تعویض شد و جای خود را به «مائورو ایکاردی» داد.

دوربین‌های تلویزیونی تصویر وی را پس از گلزنی درکسلر در حالی به ثبت رساندند که به نظر می‌رسد مرد فرانسوی در حال گلایه کردن از نیمار به یکی از هم‌تیمی‌های خود روی نیمکت است.

براساس گزارش آرام‌سی/RMC، امباپه در گاناگی زننده گل نخست پی‌اس‌جی می‌گوید »او(نیمار) در طول بازی چنین پاسی را به من نداد.»

به نظر می‌رسد در بهشت پاریس مشکلی به‌وجود آمده و رابطه امباپه و نیمار شکرآب شده است. تنش احتمالی امباپه با نیمار، نخستین مشاجره مرد فرانسوی با یکی از هم‌تیمی‌های خود نخواهد بود زیرا وی در تابستان سال جاری در جریان رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با «الیویر ژیرو» هم‌تیمی وی در تیم ملی فرانسه نیز وارد درگیری و تنش شد.

البته این گلایه می‌تواند به دلیل ناراحتی وی از تعویض شدن باشد اما وی بی‌شک چهره دوست‌داشتنی به خود نگرفته و قطعا این رفتار به مذاق مرد برزیلی خوش نخواهد آمد.

شاید دلیل دیگری هم برای گلایه امباپه وجود داشته باشد؛ «لیونل مسی»؛ فوق ستاره آرژانتینی که به‌تازگی از بارسلونا جدا شده و به پاریس کوچ کرده و گرچه وی به دلیل آسیب‌دیدگی در این بازی حضور نداشت اما رابطه صمیمی و دوستی نزدیک وی با نیمار به عنوان دو ستاره اهل آمریکای لاتین بر کسی پوشیده نیست و در سوی دیگر شایعات از این حکایت دارد که امباپه از پیوستن مسی به پی‌اس‌جی چندان رضایت نداشته و باتوجه به شرایط، به نظر حضور مسی در شکرآب شدن رابطه این دو بازیکن بی‌تاثیر نباشد.

تیم فوتبال پی‌اس‌جی در حال حاضر با نزدیک‌ترین تعقیب کننده ۱۰ امتیاز فاصله داشته و به نظر برای تکرار قهرمانی خود در لوشامپیونه مصمم است.

تیم تحت هدایت پوچتینو سه‌شنبه هفته جاری در رقابت های لیگ قهرمانان نیز باید به مصاف منچسترسیتی برود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.