طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دانشگاه‌ها و موسسات وابسته اجرایی می‌شود

معـاون اداری،‌ مـالی و مدیریت منـابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دانشگاه‌ها و موسسات وابسته خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، جلسه مشترک درخصوص اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دانشگاه‌ها و موسسات وابسته، با محوریت رفع ابهامات موجود با حضور «محمدتقی نظرپور» و «اکبرشیرمحمدی» مدیرکل فنی صندوق بازنشستگی کشوری و برخی از مدیران موسسات وابسته، در محل اداره کل فنی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد.

نظرپور در این جلسه گفت: در این جلسه مقرر شد صندوق بازنشستگی کشوری با صدور بخشنامه‌ای به واحدهای استانی موضوع اعمال گروه‌های تشویقی، مناطق جنگی، سابقه خدمت مدیریتی و خدمت مازاد بر ۳۰ سال بازنشستگان غیرهیات علمی را به استناد مواد ۱۰۹ و ۱۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ کند تا موضوع دوباره  بررسی و در صورت احراز شرایط، احکام اصلاحی صادر شود.

وی خاطر نشان کرد: بدیهی است پیگیری‌های لازم از سوی معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با مساعدت‌های صندوق بازنشستگی کشوری ادامه می‌یابد.

پیش از این و اوایل مهرماه «محمدباقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه دستورالعمل اجرایی همسان سازی حقوق تمامی بازنشستگان کشوری و لشکری را به صندوق های بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ابلاغ کرده بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.