۷ مصدوم در ترکیب حریف پرسپولیس‌‌‌؛ مشکوک به جنگ روانی!

از زمانی که الهلال حریف پرسپولیس در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده هر روز خبرهای متفاوتی از این تیم به گوش می‌رسد.

به گزارش تازه نیوز، اولین بار که شایعه شد این تیم به دلیل بدهی به یکی از بازیکنان خارجی خود در آستانه کنار گذاشته شدن از لیگ قهرمانان آسیاست و پس از آن هم خبرهای ضد و نقیضی از مصدومیت بازیکنان مختلف این تیم به گوش می‌رسد. طی روز‌های گذشته خبرهایی از مصدومیت ۷ بازیکن این تیم به نام‌های علی البلیهی، سالم الدوسری، محمد البریک، اندریه کاریلو، سعد الناصر، عبدا… عطیف و ناصر الدوسری مخابره شده که در نوع خود جالب است.

برخی می‌گویند این مصدومیت‌ها واقعی نیست و الهلال با به راه انداختن یک شو و جنگ روانی قصد دارد برنامه‌های پرسپولیس برای آنالیز این تیم را به هم بریزد و اکثر بازیکنان در روز بازی به میدان خواهند رفت اما اگر واقعاً این تیم با این همه مصدوم قرار باشد مقابل پرسپولیس به میدان برود کار سختی مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی خواهند داشت.

در هر صورت پرسپولیس باید برای هر دو پلن برنامه‌ریزی داشته باشد باشد و فارغ از اینکه شرایط تیم حریف به چگونه است خود را مهیای بازی دشوار در عربستان کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.