رکوردهای عجیب قیمت دلار امروز پنج‌شنبه ۸ مهر/ زنگ خطر دلار ۳۰هزار تومانی!

قیمت ارز امروز با افزایش قیمت روبرو بوده است؛ هر دلار در لحظه تنظیم این خبر ۲۸ هزار و ۸۵۰ تومان و هر یورو ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، نادر بذرافشان دبیر هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر به صداوسیما گفت: در بازار‌های داخلی با توجه به نوسانات و افزایش نرخ ارز در طول هفته، شاهد افزایش قیمت طلا و سکه بودیم، به عنوان مثال، هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۱۶هزار تومان، هر مثقال طلا ۷۵هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۵۰هزار تومان، نیم‌سکه ۱۰۰هزار تومان و ربع سکه ۱۵۰هزار تومان با افزایش همراه بود.

وی با بیان اینکه امروز انس جهانی به ۱۷۲۸ دلار رسید گفت: هم‌اکنون هر قطعه سکه طرح جدید ۱۱میلیون و ۹۰۰هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۱میلیون و ۴۵۰هزار تومان، نیم‌سکه ۶میلیون و ۵۰هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۶۰۰هزار تومان و سکه گرمی ۲میلیون و ۲۰۰هزار تومان فروخته می‌شود. امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۱میلیون و ۱۵۶هزار تومان و هر مثقال طلا ۵میلیون و ۱۰هزار تومان بفروش می‌رسد.

بذرافشان اضافه کرد: در حال حاضر، حباب سکه به ۶۵۰هزار تومان رسیده است.

افزایش قیمت دلار و یورو در بازار

قیمت ارز هم با افزایش قیمت روبرو بوده است؛ هر دلار در لحظه تنظیم این خبر ۲۸هزار و ۸۵۰ تومان فروخته می‌شود. یورو هم ۳۲هزار و ۵۰۰ تومان قابل خرید است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.