آقای پناهیان کرونا سوءتفاهم بود که خودت گرفتی؟

اظهارات عجیب علیرضا پناهیان درباره کرونا در حالی که هم خودش به آن مبتلا شده و مدعی ولایتمداری است با وجود دستورات مهم رهبر انقلاب، با واکنش اصولگرایان مواجه شد.

به گزارش تازه‌نیوز، محمدصالح مفتاح، فعال رسانه ای اصولگرا و مشاور سابق قالیباف، خطاب به پناهیان که گفته است کرونا یک سوء تفاهم بزرگ است:

مردم مثل برگ خزان در ماه‌های اخیر از دنیا رفته‌اند و منبری ِ ما در تلویزیون می‌گوید سوءتفاهم شده است. آقای پناهیان که نشان داده است در برابر فهم چنین مطالبی مقاومت می‌کند، اما از شبکه افق متعجبم که چرا به ایشان آنتن می‌دهد!

پیشنهادم به آقای غفوری مدیر شبکه افق آن است که درباره دوره طولانی و سخت بیماری کرونایی خود، به آقای پناهیان توضیح دهند، شاید از این سوءتفاهم بیرون بیاید!

اگر جای مدیران صداوسیما بودم، تا پایان کرونا و یا «عذرخواهی و جبران»، ایشان را ممنوع‌التصویر می‌کردم و رسماً هم می‌گفتم!
اگر جایی ضرورت و فوریت داشته باشد، همین‌جاست.

چرا وقتی به خاطر حرف‌های نادقیق از لیست سخنرانان بیت حذف می‌کنند، اینجا به رهبری تأسی نکنند؟

5 نظر
  1. محسن

    سخنرانی بجای خود هر کسی ممکنه اشتباه کنه اما تاسف جایی است که امثال این آقا سکاندار فرهنگ اجتماع هستند

  2. فیروزاسماعیلی

    این اقابرخلاف ادعایش درعمل ولایتمدارنیست لطفابه تلویزیون راه ندهید.

  3. حیدر

    90درصد مردم که خیلیهارو شناختن و دیگه گوششون پره ازین چرندیات اون 10درصدم که دیگه بحثشون جداست

  4. فرشاد

    من امروز یک گلیپ از ایشان دیدم که میگه من خود کرونا را نگفتم منظورم ماجرای کرونا اینکه یکبار گفتند به این صورت پخش میشه یک بار ماسک اثر ندارد یکبار گفتند از طریق دست دادن بالاخره هر از چند ماهی عوض میشه ماجرای داروهای کرونایی اینها میگه در سایت فرارو دیدم

    1. فاطمه

      دوست عزیز گزینه های علمی هیچ وقت صد در صد درست نیس ..در مورد همه چی همین هست ..هر روز دانشمندان ب کشف جدید میرسن خاصیت علم همین هست …ویروس جدید ناشناخته کرونا بماند .معلومه که هرر روز به موردی بر میخورن که ممکنه تماممی‌کنم ااطلاعات گذشته قبل بشه …البته از یک منبری ک فک نمیکنم و تحت تاثیر حرف های بقیه هستهم بیشتر انتظار نمیره …که در عمر شصت ساله ش هنوز نفهمیده علم دقیقا چیه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.