طارمی چشم مورینیو را هم گرفت

دیدار دو تیم پورتو و لیورپول در حالی با نتیجه 5- یک به سود تیم انگلیسی به پایان رسید که تنها گل تیم میزبان را مهدی طارمی به ثمر رساند.

به گزارش تازه نیوز، مهدی طارمی که در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا دروازه اتلتیکو مادرید را در واندا متروپولیتانو باز کرده و گل او مردود شده بود، در یک تقابل حساس و بزرگ دیگر مقابل لیورپول قرار گرفت که جدا از نتیجه مسابقه و شکست سنگین تیمش در خانه، توانست کار بزرگی انجام دهد و در یک جدال اروپایی مهم دیگر تجربه گلزنی را به دست بیاورد. الماس ایرانی پورتو این روزها تبدیل به محبوب‌ترین بازیکن این تیم شده است. با وجود گذشت حدود یک هفته از دیدار هفته هفتم لیگ پرتغال، هنوز صحبت از گل مهدی طارمی است.

ستاره کشورمان با یک ضربه دیدنی از وسط زمین، یک گل فوق‌‌العاده به تیم ژیل ویسنته زد تا دنیا دوباره لب به تمجید از او باز کند. بسیاری از رسانه‌های اروپایی به تمجید از ستاره ملی‌پوش کشورمان پرداختند و باشگاه پورتو نیز لقب «پوشکاش» را به او داد. طارمی پس از به دست آوردن این عناوین یک رکورد فوق‌‌العاده در فضای مجازی نیز به ثبت رساند و توانست در اینستاگرام باشگاه پورتو آماری جدید خلق کند. پست باشگاه پورتو برای گل زیبای طارمی بیش از ۱.۴ میلیون بازدید داشت که این آمار برای باشگاه پورتو یک رکورد محسوب می‌شود.

اما آنچه گزارش امروز را به درازا می‌کشاند جلب توجه تیم‌های اروپایی و مربیان سرشناس قاره سبز است. طارمی در لیگ پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا نشان داد که یک بازیکن شگفت‌انگیز است. نمودار موفقیت‌های او در دو سال اخیر سیر صعودی پیدا کرده و تبدیل به یکی از مهاجمان برتر این فصل از رقابت‌های فوتبال باشگاهی کشور پرتغال شده است. در همین راستا شنیده می‌شود ژوزه مورینیو سرمربی اسبق پورتو و فعلی آاس رم در تعقیب طارمی است. سرمربی مشهور پرتغالی با دقت و وسواس زیادی بازی‌های تیم پورتو و طارمی را زیر نظر گرفته و از طریق دو ایجنت مشهور ایتالیایی پیغام‌هایی به طارمی داده است. مهدی تا سال 2024 با باشگاه پورتو قرارداد دارد و آاس رم یا هر باشگاه دیگری که این مهاجم زهردار و ملی‌پوش ایرانی را بخواهد باید رضایت این باشگاه پرتغالی را جلب کند. در حال حاضر گفته می‌شود چشم ژوزه مورینیو مهاجم ایرانی را گرفته است اما باید منتظر ماند و دید آاس رم توان خرید مهدی طارمی را دارد یا نه؟!

گلهای تماشایی مهدی طارمی را ببینید:

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.