سرنوشت تلخ بیمار کرونایی که در خانه تریاک مصرف می‌کرد +عکس

یک متخصص عفونی به بیمار 70ساله‌ای که با وجود داشتن کرونا، مصرف تریاک را در دستور کار قرار داده، به برخی ابهامات در این زمینه پاسخ داد.

به گزارش تازه‌نیوز، دکتر مهدی یوسفی پور،‌ متخصص بیماری های عفونی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: بیمار آقای هفتاد ساله، از چهارده روز قبل دچار ضعف، بی‌حالی، خستگی شدید، تب و سرفه می شود.

پسر بیمار اصرار به این داشته که علت علایم بیمار، ضعیف شدن ناشی از مصرف غذاهای با طبع سرد است.

دو هفته سابقه خوابیدن در منزل داشته، در طول دو هفته، تحت درمان با تریاک توسط پسرش قرار می گیرد، جالب اینجاست که پسر بیمار هم خودش مبتلا به کرونا بوده و چند روز بعد با حال بد علیرغم مصرف تریاک در منزل، فوت میکند.

در همین زمینه بخوانید: استفاده از «تریاک» در یک داروی گیاهی کرونا!

بیمار چند ماه قبل از بستری نوبت واکسیناسیون داشته است ولی به گفته همراهان از ترس اینکه واکسن باعث عقیمی می شود، از زدن واکسن امتناع می کند، ولی همسر بیمار به اصرار دخترش واکسینه می شود.

بیمار را دیروز با اکسیژن پنجاه درصد در حال خفگی به بیمارستان می آورند از شدت خفگی سریعا بیمار اینتوبه شد و در عرض چند ساعت فوت کرد.

تست کووید بیمار و همسر و دخترش مثبت شد. همسر بیمار و دخترش که دو نوبت واکسن زده اند در حال حاضر حال عمومی نسبتا خوبی دارند و فقط کمی ضعف و بی حالی و سرفه دارند.

2 نظر
  1. وحید

    بیمار 70 ساله دیگه واکسن باعث عقیمی کجاش میشه؟؟؟؟؟!

  2. بیچت

    باید شیره می کشید نه تریاک

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.