قیمت ارزهای دیجیتال امروز جمعه ۹ مهر/ نوسان قیمت بیت‌کوین و اتریوم

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش تازه‎نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، صرافی باینانس- بزرگ ترین صرافی ارزها دیجیتالی- در بیانیه ای اعلام کرد امکان انجام معاملات در بستر خود را برای کاربران سنگاپوری محدود خواهد کرد.

همچنین برای اولین بار، یک صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر بیت کوین موفق شد تا مجوز فعالیت در سوئیس را اخذ کند. سازمان نظارت بر بازارهای مالی سوئیس اعلام کرد با درخواست آغاز به کار صندوق سرمایه گذاری کریپتو فاینانس موافقت کرده است.

در حال حاضر ۴۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.

گفتنی است، بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت‌کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۲۴.۶۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۸۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۵۴.۳۴ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۵۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۸.۰۲ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۳۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما می‌توانید قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در نهم مهر را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 43,810 ۱,۲۴۶,۳۰۹,۴۵۵
اتریوم 3,009 ۸۵,۶۲۲,۵۹۶
تتر 0.99 ۲۸,۴۴۷
کاردانو 2.10 ۵۹,۸۶۰
بایننس کوین 389 ۱۱,۰۸۹,۰۰۸
ریپل 0.95 ۲۷,۲۰۳
سولانا 140 ۳,۹۹۹,۱۴۹
یو اس دی 0.99 ۲۸,۴۴۶
۱ نظر
  1. کلاهدوز

    سلام ممنون از سایت خوبتون جالبه که الان همه چی مجازیه طرف سایت زده لوله بازکنی برچسب و سفارش چاه بازکنی رو هم اینترنتی میگیره قدرت خدا همه چی اینترنتی شده 🙂 ما قدیما پامونو جلو پدر مادرمون دراز نمیکردیم اونوقت جوون های الان همه دنیا رو تو گوشیشون دارن

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.