درخواست مهم مدیر پرسپولیس از وزیر ورزش قبل از بازی با الهلال

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پس از انتخاب مصطفی آجورلو و هیئت مدیره جدید استقلال به تازگی جلسه ای با مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس برگزار کرده است.

پس از قبول استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و جوانان، اعضای هیات مدیره این باشگاه سیدمجید صدری را به عنوان سرپرست پرسپولیس انتخاب کردند. این تصمیم در مجمع باشگاه پرسپولیس اتخاذ شد و مورد موافقت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم قرار گرفت.

در این رابطه گفته شد که حمید سجادی دخالتی در انتخاب صدری نداشته و اعضای هیات مدیره هم به این نتیجه رسیدند صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس شود تا در آینده برای انتخاب مدیرعامل تصمیم مقتضی گرفته شود. این درحالی است که شنیده می‌شود مجید صدری به دلیل قانون بازنشستگی قادر نیست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باشد.

برهمین اساس در روزهای اخیر به ویژه پس از انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال تهران و امضای حکم مدیرعاملی مصطفی آجورلو، وزارت ورزش تحرکاتی برای انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس داشت. در این میان زمزمه‌هایی نیز به گوش رسید که محمد پنجعلی و حسین خبیری قرار است به عنوان دو عضو هیئت مدیره جدید به این باشگاه اضافه شوند.

درهمین راستا شنیدیم مجید صدری در آخرین جلسه خود با حمید سجادی از وزیر ورزش درخواست کرده است که فعلا تا پایان بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان برابر الهلال دست نگه دارد! ظاهرا وزیر ورزش و جوانان نیز با توجه به حساسیت این دیدار به درخواست مجید صدری پاسخ مثبت داده و همه برنامه‌های خود برای تغییرات یا اضافه شدن چهره‌های جدید به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را به بعد از پایان بازی با الهلال موکول کرده است.

این مطالب را بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.