نگرانی جدید گل‌محمدی از اعلام اسامی تیم ملی!

پرسپولیس در لیست جدید تیم ملی ۳ نماینده دارد و این موضوع به نگرانی یحیی گل محمدی تبدیل شده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبر ورزشی، پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در عربستان با الهلال روبرو شود.

میزبانی تیم عربستانی جدا از اینکه شرایط را به سود این تیم خواهد کرد باعث خواهد شد تا در تقویم فشرده کنفدراسیون فوتبال آسیا، یک سفر کمتر رفته و خستگی کمتری را احساس کند و این اتفاق به ضرر تیم پرسپولیس است.

در این بین دو بازی تیم ملی مقابل امارات و کره جنوبی و فرصت کوتاه تا دیدار مهم سرخ‌ها در یک چهارم نهایی برای تیم گل‌محمدی دردسرساز خواهد شد.

سرخپوشان در شرایطی باید ۲۴ مهر به مصاف الهلال بروند که تیم ملی ۱۵ مهر به مصاف امارات می رود و روز ۲۰ مهر در تهران میزبان کره جنوبی است.

قطعا بازیکنانی که از پرسپولیس در تیم ملی حضور دارند کار سختی برای آمادگی و رسیدن به بازی مقابل الهلال خواهند داشت.

لیست جدید تیم ملی درحالی امشب اعلام شد که از پرسپولیس، وحید امیری، میلاد سرلک و مهدی ترابی دعوت شدند. در این بین امیری به طور حتم بازیکن فیکس تیم ملی خواهد بود و سرلک و ترابی هم شانس برای بازی کردن دارند. حال مشخص نیست ملی پوشان پرسپولیس چگونه در این مدت زمان کم باید ریکاوری انجام دهند، به ریاض سفر کنند و مهیای دیدار حساس مقابل الهلال شوند!

ملی پوشان پرسپولیس بعد از بازی ۲۰ مهر مقابل کره جنوبی، ۲۱ مهر ریکاوری می‌کنند و همان روز هم راهی عربستان خواهند شد.

پرسپولیس یک روز به دلیل سفر به عربستان تمرین خوبی نمی تواند انجام دهد و یک روز را بخاطر مشخص شدن نتیجه تست کرونا و در قرنطینه بودن از دست می‌دهد و عملا فقط یکی دو جلسه تمرین مفید خواهد داشت و این موضوع به نگرانی اصلی یحیی گل محمدی هم تبدیل شده است.

نکته جالب در خصوص اعلام لیست تیم ملی این بود که هواداران پرسپولیس به انتقاد از سرمربی تیم ملی پرداختند. آنها معتقدند به دلیل شرایط حساس پرسپولیس و اینکه این تیم تنها نماینده باقی مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به حساب می آید؛ اسکوچیچ می توانست یک یا دو بازیکن پرسپولیس را خط بزند تا نفرات کمتری از این تیم مجبور به ترک تمرینات باشند.

هواداران پرسپولیس معتقدند هیچکس به فکر تیمشان نیست و انگار نه انگار که آنها نماینده فوتبال ایران هستند.

لازم به ذکر است چندی قبل و بعد از لغو سوپرجام، هواداران پرسپولیس وقتی متوجه شدند اسکوچیچ خواستار لغو این بازی شده است به سرمربی تیم ملی انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید و ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.