آخرین وضعیت محدودیت‌های کرونایی و جریمه‌های تردد

جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص چگونگی سفر در جاده‌ها با توجه به تغییر شرایط کرونا در شهرهای مختلف اظهار داشت: بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۶ شهر در وضعیت قرمز و ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا اعلام کرد: بنا بر مصوبات قبلی اعلامی ستاد مقابله با کرونا به پلیس راهور کماکان محدودیت تردد «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد و ترددهای غیرمجاز جریمه می شوند.

سردار حسینی تصریح کرد: خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی و از شهرهای نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی دارد و ورود خودروی غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی نیز به ترتیب مشمول اعمال جریمه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر افراد می‌توانند برای تردد ضروری «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی مجوز تهیه و در جاده‌ها تردد کنند، در خصوص وضعیت تردد شبانه اعلام کرد: ممنوعیت تردد شبانه همچنان از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهرها با وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی برقرار است و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

جانشین پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ماموران و گشتی‌های پلیس راه و راهور ناجا و همچنین دوربین‌های هوشمند جاده‌ای ترددهای غیرمجاز را اعمال قانون و نسبت به صدور جریمه اقدام خواهند کرد.

وی گفت: شهرهایی که در شرایط کرونایی زرد و آبی قرار دارند مشمول محدودیت‌های تردد نبوده و به جز ممنوعیت تردد شبانه، تردد در آنها بدون محدودیت در جریان است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.