اکسپو ۲۰۲۰ از چشیدن غذاهای کشورهای جهان تا دویدن دور دنیا!

اکسپو ۲۰۲۰ دبی، بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی جهان، از روز جمعه اول اکتبر در امارات آغاز می‌شود و به مدت شش ماه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

به گزارش تازه‌نیوز، برگزارکنندگان رویداد اکسپو ۲۰۲۰ دبی بخش‌های متنوعی را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته‌اند که در ادامه به ده مورد آن می‌پردازیم. العربیه در گزارشی به این رویداد پرداخت.

چشیدن طعم غذای ملل مختلف در بیش از ۲۰۰ رستوران و غذافروشی

در اکسپو ۲۰۲۰ دبی می‌توانید دنیایی از طعم‌ها و مزه‌های مختلف را تجربه کنید. چندین آشپز سرشناس و بزرگ از جمله دیوید مایرز، متیو کنی و روهیت گای در این رویداد حضور دارند و تجربه بی‌نظیری را در بیش از ۲۰۰ رستوران و غذافروشی به بازدیدکنندگان می‌دهند.

ثبت مهر بازدید از پاویون ۱۹۲ کشور شرکت‌کننده روی گذرنامه ویژه اکسپو

اگر به دنبال یک سوغاتی عالی از اکسپو ۲۰۲۰ هستید، پیشنهاد می‌کنیم در بازدید از پاویون کشورهای مختلف شرکت‌کننده، مهر اختصاصی آنها را در گذرنامه ویژه‌تان ثبت کنید.

تعامل با ربات‌های ساخت گروه ترمینوس

گروه ترمینوس بیش از ۱۵۰ ربات را به اکسپو ۲۰۲۰ آورده تا کارهای مختلفی از جمله خوشامدگویی، کمک به بازدیدکنندگان، شرکت در برنامه‌های ویژه و تحویل غذا و نوشیدنی و پذیرایی از مهمانان را انجام دهند.

تماشای جهان از روی ریکشا

پیشنهاد می‌کنیم حتماً ریکشای «دور دنیا» را سوار شوید. این کالسکه سنتی ونیزی با نقاشی‌های زیبایی تزئین شده که تاریخچه اکسپوهای قبلی را به مسافران خود معرفی می‌کند.

دویدن دور دنیا در اکسپو ۲۰۲۰

از بازدیدکنندگان دعوت می‌کنیم کفش و لباس مناسب دویدن با خود بیاورند تا به همراه دوندگانی از ۱۹۲ کشور در برنامه مهیج دومیدانی اکسپو شرکت کنند.

شهربازی لطیفه

شهربازی لطیفه چیزی فراتر از یک شهربازی ساده است؛ اینجا مکانی تعاملی و پر از سرگرمی است که در آن می‌توانید در اتاقی با جاذبه صفر به هوا بپرید، از تاب خوردن لذت ببرید و سوار بر ماکتی از کاوشگر مریخ‌پیمای امید امارات شوید.

سلفی گرفتن با کلاه فضانوردی هزاع المنصوری

اگر به عکس‌های سلفی علاقه دارید، می‌توانید کلاه فضانوردی هزاع المنصوری، نخستین فضانورد عرب را بر سر کنید و از خود عکس بگیرید.

پیوستن به برنامه انسان و سیاره

با پیوستن به برنامه انسان و سیاره، می‌توانید سیری در مهم‌ترین چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی بشریت از جنبه‌های فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی داشته باشید. دعوت می‌کنیم در ساخت جهانی جدید به ما بپیوندید.

شنیدن قصه‌های چارلز پاپاس، یکی از مورخان برجسته اکسپوهای جهان

در این بخش از اکسپو ۲۰۲۰ می‌توانید با اسکن کردن کدهای حک شده بر سازه‌ها، داستان‌هایی را در خصوص فرهنگ امارات و حقایق جالبی را در مورد اکسپو جهانی از زبان چارلز پاپاس، مورخ مشهور، بشنوید.

تماشا و شرکت در برنامه‌های ورزشی از سرتاسر جهان

با همکاری مشترک اکسپو ۲۰۲۰ دبی، شورای ورزش دبی، و فیتنس چلنج دبی برنامه‌های ورزشی متنوعی شامل فعالیت‌های آزاد، بازی‌های دوستانه و دیدار با ستاره‌های مشهور ورزش جهان برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.