عادل فردوسی‌پور برای بازگشت به تلویزیون شرط دارد

رئیس جدید سازمان صداوسیما صراحتاً اعلام کرد عادل فردوسی‌پور هیچ مشکلی برای بازگشت به شبکه سه ندارد.

به گزارش تازه‌نیوز، خبرورزشی نوشت: قبلا هم علی فروغی رئیس شبکه سه سیما جمله مشابهی با ادعای امروز رئیس جدید سازمان مطرح کرده بود (اینجا بخوانید) اما شرط عادل این است که با برنامه نود به شبکه سه برگردد و با توجه به اینکه رئیس صداوسیما با بازگشت عادل موافقت کرده باید دید واکنش او چیست! بعید به نظر می‌رسد که موضع عادل فردوسی‌پور عوض شود. او از اتفاقاتی که در این چند سال رخ داده دل‌خور است و طبعا اگر روزی به شبکه ۳ برگردد با برنامه ۹۰ برمی‌گردد نه با گزارش بازی‌های لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا.

در این رابطه باید مذاکراتی با عادل صورت بگیرد و طرفین شرایط جدید یکدیگر را موردسنجش قرار دهند اما به هر حال با حرفی که رئیس جدید سازمان صداوسیما زد این امیدواری نزد فوتبال‌دوستان ایجاد شده که بالاخره بعد از چند سال عادل فردوسی‌پور را بار دیگر در شبکه سه و برنامه نود ببینند.

علی فروغی درباره فردوسی‌پور چه گفته بود؟

علی فروغی رئیس شبکه سه سیما ۱۳ آذر ۹۹ علت حذف برنامه «نود» و عادل فردوسی‌پور از تلویزیون را خارج شدن او از مدار دانست و گفت بخشی از واکنش‌های این مجری، برای مظلوم‌نمایی است. فروغی ‌گفته بود: دیگر نمی‌شد این‌گونه ادامه داد؛ نه محبوبیت و نه تخصص ایشان برای ما پوشیده نبود اما شما اگر بهترین دروازه‌بان را ببینید که در یک خط دیگر وارد شده و فعالیت می‌کند، یک نفر دیگر را دروازه‌بان می‌گذارید. درباره ایشان هم همین بود، ایشان از مدار خارج شده بود و دیگران هم نگاه می‌کردند و می‌گفتند زمانی که یک نفر به‌خاطر محبوبیتش می‌تواند از مدار خارج شود و کسی هم به او چیزی نگوید، پس ما هم می‌توانیم همین کارها را انجام دهیم و این‌گونه صداوسیما از هم می‌پاشید. (اینجا ببینید: صحبت‌های فروغی درباره عادل فردوسی‌پور)

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.