۳ ارز دیجیتالی که در هفته گذشته رشد چشمگیری داشتند!

هفته گذشته در بازار رمزارزها شاهد رشد قابل توجه سه ارز دیجیتال بودیم.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تجارت‌نیوز، در حالی که سه بیت‌کوین و اتریوم در حال حاضر روند متعادلی دارند، برخی پروژه‌های آلت‌کوین رشدی چشمگیر را به ثبت رسانده‌اند. موضوعی که نشان‌دهنده تقویت بازار رمزارزهاست.

اکسی (AXS)، توکن بازی اکسی اینفینیتی بر مبنای بلاکچین بعد از ثبت کف قیمتی ۷ روزه ۵۸٫۹۳ دلاری تا سقف ۱۲۰ دلاری هم رسید و حالا در محدوده ۱۱۲ دلاری معامله می‌شود. این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۰ درصد بازدهی داشته است. بازدهی هفتگی اکسی بیش از ۱۰۵ درصد بوده است.

دیگر رمزارزی که در این هفته رشدی فضایی داشته است، ارز دیجیتال وو (WOO) بوده است. این توکن در حوزه مالی متمرکز و محصولات مالی غیرمتمرکز فعالیت دارد. وو در هفت روز گذشته بیش از ۱۲۶ درصد رشد داشته و قیمت آن از ۴۶ سنت به ۱٫۰۳ دلار رسید.

رشد ارز دیجیتال وو همزمان با رشد چشمگیر حجم معاملات شبکه وو بوده است. این رشد در حجم معاملات ناشی از همکاری این شبکه با پروتکل dYdX بوده است. 

سومین ارزی که در یک هفته گذشته بازدهی بالای ۵۰ درصد را به ثبت رسانده راری (RARI) بوده است. این ارز دیجیتال در واقع توکن غیرقابل معاوضه بازار ریریبل به حساب می‌آید.

آمار معاملات کوین‌گیکو نشان می‌دهد قیمت RARI در یک هفته گذشته از ۱۲ دلار به بیش از ۱۹٫۵ دلار رسیده که نشان‌دهنده بازدهی ۶۰ درصدی در یک هفته است. ریریبل در حال حاضر هشتمین بازار NFT بزرگ رمزارز از نظر معامله‌گران فعال روزانه به حساب می‌آید.

این مطالب را از دست ندهید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.