آمار فروش «جیمز باند» در اولین روز اکران

با نمایش «زمانی برای مردن نیست» در سینماهای بریتانیا این فیلم نزدیک ۷ میلیون دلار در اولین روز اکرانش فروخت.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر، بیست و پنجمین فیلم «جیمز باند» با بیشترین اکران در سینماهای بریتانیا در ۳۰ سپتامبر که اولین روز اکرانش بود ۶.۸ میلیون دلار فروخت.

این فیلم در ۷۷۲ سالن سینما اکران شد که ۲۵ سالن بیشتر از رکورددار تعداد سینماها یعنی «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» در سال ۲۰۱۹ بود و گسترده‌ترین سالن برای اکران در بریتانیا لقب گرفت.

این فیلم در روز پنج‌شنبه که اولین روز اکرانش بود حدود ۱۳ درصد بالاتر از «اسپکتر» در سال ۲۰۱۵ فروخت که در یک روز دوشنبه اکران شد و ۲۶ درصد کمتر از «اسکای فال» در سال ۲۰۱۲ فروش کرد که در یک روز جمعه اکران شده بود.

بیش از ۳۰ هزار نفر هم در اولین اکران این فیلم که چهارشنبه شب برای اولین بار روی پرده رفت حضور یافتند.

در مجموع فیلم ۱.۶۲ میلیون بلیت برای ۴ روز اول اکرانش تا یکشنبه فروخته است. این امر ۱۲ درصد بیشتر از پیش فروش بلیت برای «اسپکتر» است.

فیلم در عین حال در شماری از بازارهای بین‌المللی هم اکرانش را شروع کرده و در مجموع ۲۲ میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم شب افتتاحیه‌اش در کره ۲۵۰ هزار دلار فروش کرد و در راس فروش سینماها ایستاد و در مجموع ۱۰۴ هزار نفر به تماشای فیلم رفتند. این مقدار از اکران در ۳۹۳۷ سالن سینما به دست آمده است. فیلم روز پنج‌شنبه هم ۵۹۰ هزار دلار دیگر در کره فروخت و تا جمعه فروشش را به ۱.۳ میلیون دلار رساند.

«زمانی برای مردن نیست» ۳۰ سپتامبر علاوه بر بریتانیا در برزیل، آلمان، ایتالیا و هلند هم اکرانش را شروع کرد و به زودی در ۱۵ بازار جهانی دیگر شامل فرانسه در ۶ اکتبر، روسیه در ۷ اکتبر، چین در ۲۹ اکتبر و استرالیا در ۱۱ نوامبر اکران می‌شود.

فروش فیلم در آلمان ۲.۸ میلیون دلار، در دانمارک یک میلیون دلار و در سوئد ۹۹۰ هزار دلار بوده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.