سیگنال مثبت برای رمزارزها از تگزاس می‌رسد!

بزرگترین جلسه شورای بیت‌کوین جمعه هفته آینده در تگزاس برگزار می‌شود و این رویداد می‌تواند سیگنال مثبتی برای بازار باشد.

به گزارش تازه‎نیوز و به نقل از تجارت نیوز، ممنوعیت استخراج بیت‌کوین توسط چین باعث مهاجرت گسترده استخراج‌کنندگان به تگزاس شده است. شورای بلاکچین تگزاس به ۷۰ نفر افزایش یافته و توسط لی‌براختر رهبری می‌شود.

جمعه آینده تگزاس شاهد بزرگترین اجلاس بلاکچین در جهان است. این رویداد بزرگترین رویداد یک روزه بلاکچین در سطح جهان است.

در این اجلاس سناتور تد کروز، جان کورئین و سینتیا لومیس هم شرکت می‌کنند. این رویداد می‌تواند میزان علاقه‌مندی تگزاس از رشد ارزهای دیجیتال را نشان دهد.

گرگ ابوت، فرماندار تگزاس قبلا دو بار با شورای بلاکچین تگزاس ملاقات کرده و اخیر در توئیتر نوشت: «تگزاس رهبر کریپتو خواهد بود، به زودی ارز دیجیتال وارد فروشگاه‌های تگزاس می‌شود.»

رئیس انجمن بلاکچین تگزاس اظهار داشت: تگزاس به دلایل متعددی به عنوان حوزه منتخب ارز دیجیتال شناخته می‌شود و قرار است این ایالت به عنوان مهد نوآوری شناخته شود. محیط  تجاری در این ایالت، تلاش‌های شورای تگزاس و حمایت قانون‌گذاران باعث شده این ایالت سریعا در حوزه ارز دیجیتال رشد کند.

فرماندار تگزاس چهار متخصص جدید را در زمینه بلاکچین استخدام کرده است. علاوه بر این چهار متخصص، اساتید دانشگاه و مقامات ایالت تگزاس با همکاری شورای بلاکچین قرار است تگزاس را به قطب بلاکچین دنیا تبدیل کند.

براساس مقاله اخیر فوربس، تگزاس در این قرن شاهد رشد باورنکردنی بوده است. در این مقاله آمده است: اقتصاد تگزاس بیش از ۷۰ درصد در ۲۰ سال گذشته رشد کرده و به هزا و ۷۵۰ میلیارد دلار رشد کرده است. یکی از علل رشد تگزاس فعالیت بازار رمزارزها در تگزاس است.

این مطالب را هم بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.