محمد مهاجری محکوم شد!

فعال رسانه‌ای اصولگرا با شکایت جواد کریمی قدوسی محکوم شد!

به گزارش تازه‌نیوز، محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا، بابت شکایت جواد کریمی قدوسی، نماینده جنجالی مجلس محکوم شد. خود مهاجری در یادداشتی درب این باره نوشت: بابت محکومیتم بخاطر شکایت آقای جواد کریمی قدوسی باید ۱۰ میلیون تومان می پرداختم که چون در مهلت مقرر اقدام کردم مشمول دومیلیون تخفیف شدم. ساعت ۱۰صبح امروز ۱۲ مهر۱۴۰۰مبلغ هشت میلیون را با لطف و مدد برخی دوستان دوران دفاع مقدس واریز کردم.دم شان گرم. از قضات محترم هم که در رسیدگی به پرونده به وظیفه قانونی خود عمل کردند ممنونم.

بخشی از یادداشت‌ها نقدهای محمد مهاجری را اینجـــا بخوانید:

اگر بخاطر نقدهای من از نماینده مشهد، او اکنون شیوه سکوت را برگزیده و دست از تندروی هایش برداشته باشد، ۸میلیون تومان هزینه ناچیزی است. چون معتقدم هریک از اظهارات او هزینه های بسیاربیشتری برای نظام ایجاد کرده. همچنین جریمه ۸میلیون تومانی در برابر حفظ شرافت قلم و عهدی که با خدا برای صیانت از حقوق خلقش بسته ام عددی نیست.

 

به عنوان فرزند نظام و انقلاب و نیز خادم ناچیزمردم، بخاطر برخوردارشدن آقای کریمی قدوسی از موضع عقلانی و خداپسندانه سجده شکر می کنم و برای او و خودمم آرزوی عاقبت بخیری دارم.

برای هر آنچه نوشته ام و خواهم نوشت حجت شرعی دارم .حسابش را هم با خود خود خدا می کنم. از حضرت حق می خواهم برای اینکه قلمم را زمین نگذارم ، استوارم بدارد. آمین

 

جواد کریمی قدوسی در سالهای اخیر با ادعاهای عجیب و اغلب تکذیب‌شده‌اش شناخته می‌شود که به علت مخالفت با دولت روحانی، محافل داغ و تندی داشت.

در همین زمینه بخوانید: ادعاهای کریمی قدوسی درباره نفوذ در نهاد ریاست جمهوری تکذیب شد

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.