انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا؛ مانعی که جلوی ترامپ را می‌گیرد چیست؟

دستیار سابق کاخ سفید در مصاحبه‌ای گفت که «دونالد ترامپ» ممکن است از نظر جسمانی در شرایطی نباشد تا در سال ۲۰۲۴ بار دیگر برای ریاست‌جمهوری نامزد شود.

به گزارش تازه‌نیوز، نیومن در گفت‌وگو با شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» گفت که بیشتر از هر چیز نگران است که ترامپ قبل از انتخابات سال ۲۰۲۴ درباره وضع سلامتی خود با مردم صحبت نکرده باشد.

وی گفت: نمی‌دانم که آیا او حتی به اندازه کافی سالم خواهد بود تا در سال ۲۰۲۴ نامزد شود یا نه و من فکر می‌کنم قبل از وارد شدن به یک رقابت بسیار استرس‌زا و سخت برای ورود به کاخ سفید، باید صادقانه مردم آمریکا را در جریان وضعیت خود قرار دهد.

این مقام پیشین کاخ سفید که سال‌هاست ترامپ را می‌شناسد، پس از انتشار کتابش در سال ۲۰۱۸ با عنوان «افسارگسیخته؛ یادداشت‌های یک خودی در کاخ سفید ترامپ» در سال ۲۰۱۸ به عنوان منتقد برجسته رئیس‌جمهور سابق آمریکا مطرح شد.

ترامپ از وی به دلیل انتشار جزئیات تجربیاتش در زمان خدمت در کاخ سفید شکایت و استدلال کرد که این اقدام نقض توافق عدم افشای اطلاعات بوده است.

به نقل از فارس، کاخ سفید در دوره ریاست‌جمهوری ترامپ در موارد متعددی به دلیل عدم شفافیت در خصوص وضع سلامتی ترامپ مورد انتقاد قرار گرفت. ترامپ در اکتبر گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد و بهبود یافت.

این مطالب را هم بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.