خطرناک‌ترین دزدان دریایی تاریخ را بشناسید +تصاویر

در این گزارش با تعدادی از مشهورترین و خطرناک‌ترین دزدان دریایی تاریخ آشنا خواهید شد.

به گزارش تازه نیوز، به نقل از واندرلیست؛  دزدان دریایی در طول تاریخ همیشه وجود داشته‌اند. دزدان دریایی در بسیاری از فیلم‌های موفق جهان مانند دزدان دریایی کارائیب حضور داشته و مرتکب اعمال خشن و قتل‌های بسیاری شده اند. در این خبر نام تعدادی از دزدهای دریایی معروف را به همراه تصاویرشان مشاهده  می‌کنید.

دزد دریایی کاپیتان ویلیام کید

به نقل از باشگاه خبرنگاران، ویلیام کید ، متولد اسکاتلند در سال ۱۶۴۵ ، یکی از مشهورترین دزد دریایی های جهان است. بر اساس گزارش ها ، پدر ویلیام کید خود دریانورد بود ، در آغاز ، او شکارچی دزدان دریایی بود. به او گفته شد که دزدان دریایی دریای سرخ را شکار کند. وی پس از تسخیر یک کشتی هندی ، به عنوان یک دزد دریایی شناخته شد. وی در انگلیس به اعدام محکوم شد و در حین اعدام ، طنابی که استفاده کرده بودند پاره شد و مجبور شدند آن را تعویض کرده و برای بار دوم به درستی آویزان کنند.

دزد دریایی کاپیتان ویلیام کید

دزد دریایی بارتولومیو رابرتز

بارتولومیو رابرتز که به بارت سیاه مشهور است ، یکی از موفق ترین و خشن ترین دزدان دریایی بود که به جسارت خود مشهور بود. رابرتز که در سال ۱۶۸۲ در ولز جنوبی متولد شد. برده  یک شاهزاده بریتانیایی بود. پس از آنکه دزد دریایی به نام هاول دیویس کشتی را که در آن بود اسیر کرد ، او مجبور به پیوستن به آنان شد. خیلی زود مورد علاقه دزدان دریایی هاول دیویس قرار گرفت و دریافت که دزدی دریایی فرصت خوبی برای او است. پس از کشته شدن دیویس به عنوان کاپیتان کشتی جدید انتخاب شد و از همین زمان بود که کار دزدی دریایی خود را آغاز کرد. او حدود ۴۰۰ کشتی را غارت کرد ، کشتی اسیر شده را سوزاند و صدها نفر را به بردگی کشید. او یک دزد دریایی خونسرد بود که دریاها را وحشت زده می کرد.

دزد دریایی بارتولومیو رابرتز

دزد دریایی ریش سیاه

ریش سیاه دزد دریایی معروف بود که در طول تاریخ به سوژه اصلی فیلم ها تبدیل شده است. ریش سیاه در طی یک حمله غافلگیرانه کشته شد ، جایی که گفته می‌شود او حدود بیست بار چاقو خورده و پنج باربه او شلیک شده است.

دزد دریایی ریش سیاه

دزد دریایی کالیکو راکهام جک

کالیکو راکهام جک یک دزد دریایی بود. او مبارز بزرگی نبود و ثروتمند هم نبود. با این حال ، او به نوعی از پشت خنجر می‌زد و از این روش به عنوان راهی برای موفقیت استفاده کرد.او با پرچم سیاه با جمجمه انسان سفید و دو شمشیر بر روی آن شناخته شده است.

از طرف دولت انگلیس به وی و خدمه اش پیشنهاد داده شد که از زندگی دزدی دریایی خود دست بکشند. برای مدت کوتاهی این کار را انجام داد تا اینکه با زن دزد دریایی دیگر، آن بونی رابطه برقرار کرد و تصمیم گرفت که دوباره به دزدی دریایی بازگردد.

دزد دریایی کالیکو راکهام جک

دزد دریایی چارلز وین

دزد دریایی شجاع ، اما بدشانس.  چارلز وین یک دزد دریایی انگلیسی بود که تاریخ تولد او مشخص نیست. سرانجام طوفان کشتی های او را خراب کرد و دستگیر شد و به محاکمه کشیده شد. وی را در نوامبر۱۷۲۰ به دار آویختند.

 

دزد دریایی ادوارد انگلیس

ادوارد انگلیس در ایرلند متولد شد. ادوارد انگلیس یک ناوگان کامل ساخت و بسیاری از کشتی ها را تصرف کرد. او به دو کشتی انگلیسی و یک هلندی که متعلق به شرکت هند شرقی بود حمله کرد.

دزد دریایی ادوارد انگلیس

دزد دریایی پائولسگریو ویلیامز

یکی از قدیمی ترین دزدان دریایی، در سال ۱۶۷۸ در رود آیلند متولد شد. او یک خانواده و همسر داشت که پس از ملاقات با ساموئل بلامی تصمیم گرفت آن‌ها را تنها بگذارد. بلامی ملوان فقیری بود که می‌خواست گنجینه اسپانیایی غرق شده را پیدا کند. پس از ناکامی ، هر دو نفر تصمیم گرفتند که دزد دریایی شوند.  پس از کمتر از ۱۰ سال دزدی دریایی ، بازنشسته شد و خانواده جدیدی ایجاد کرد.

دزد دریایی پائولسگریو ویلیامز

دزد دریایی توماس تیو

توماس تو یکی از مشهورترین دزدان دریایی دریای سرخ بود که در سال ۱۶۸۰ متولد شد. وی از یک خانواده ثروتمند بود و در دوران جوانی در کشتی های انگلیسی فعالیت می کرد. وی به عنوان کاپیتان Amity Venture انتخاب شد. وی در جریان یکی از حملات خود به شدت مجروح شد و مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

دزد دریایی توماس تیو

دزد دریایی بونت استید

دزد دریایی ناکارآمد ، استید بونت مردی ثروتمند و دارای یک همسر و یک مزرعه شکر سودآور بود. او بدون هیچ دلیل مشخصی به دزدی دریایی روی آورد و به دلیل سوابق فرهنگی خود را به عنوان “نجیب زاده دزدان دریایی” معرفی کرد. وی در نوامبر ۱۷۱۸ به جرم دزدی دریایی به دار آویخته شد.

دزد دریایی بونت استید

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.