چند نماینده مجلس معتاد هستند؟/ کشف جالب عضو هیات رئیسه مجلس

تماس چند نماینده سابق مجلس با نماینده محلات درباره گفتگوی جنجالی او راجع به نماینده تزریقی، ابعاد جدیدی از ماجرای معتادان بهارستان نشین را رو کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، علیرضا سلیمی، نماینده محلات و عضو هیئت رئیسه مجلس چندی قبل در اظهار نظری جنجالی از حضور یک نماینده معتاد در مجلس و حواشی مربوط به این حضور سخن گفت. ظاهرا اظهار نظر او در این باره، ابعاد جدیدی پیدا کرده است. او در مصاحبه مذکور گفته بود: «در دوره‌های قبل نماینده‌ای داشتیم که خیلی مشخص بود که معتاد و تزریقی بود و او را از خیابان‌ها جمع می‌کردند و می‌آوردند و تا پایان دوره هم نماینده بود و وقتی این مساله کشف شد، آیا او باید تا پایان دوره نماینده باقی بمانده و آبروی نظام و مجلس را ببرد؟ باید با او چه کرد؟ البته استثناء است، ممکن است در چند دوره یک نفر مانند این نماینده ورود پیدا کند، چه باید کرد؟ باید فقط نگاه کرد و حرص خورد که چرا او وارد مجلس شده است؟»

در همین زمینه اما وی در روزهای اخیر و در راهروی مجلس به یک خبرنگار پارلمانی از حواشی بعد از این مصاحبه گفته است. او اظهار داشته که بعد از انتشار مطالبم، تعدادی زیادی(!؟) از نماینده های معتاد در دوره های مختلف با اینجانب تماس گرفته و فکر می کردند منظور من آنها بودند. وی تصریح کرد: منظور من فقط یک نماینده بود اما در روزهای گذشته چند نماینده ادوار با اینجانب تماس گرفتند و گلایه داشتند که چرا در باره آنها مصاحبه کردم!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.