هواپیمایی با کابین زیر آب +عکس

به لطف طرح مفهومی کابین جدیدی منحصر به فرد، به زودی مسافران جت شخصی می‌توانند در آنِ واحد در هوا و زیر آب سفر کنند!

به گزارش تازه نیوز و به نقل از CNN، «لوفت هانزا تکنیک» شرکت متخصص اوورهال و تعمیر و نگهداری، به تازگی از طرحی برای کابینی منحصر به فرد برای جت ایرباس ACJ330 رونمایی کرده که به مسافران اجازه می‌دهد در طول مسیر «دنیا را کشف کنند».

طراحی کابین «اکسپلورر» از قایق‌های تفریحی بزرگ و لوکس اکسپلورر الهام گرفته است. این قایق‌ها طوری طراحی شده‌اند که بتوانند به اقصی نقاط جهان سفر کنند. این کابین طوری طراحی شده که حدود ۱۰ تا ۱۶ مسافر را در خود جای دهد و طبق گفته شرکت آلمانی، هدف اصلی‌اش این است که مثبت‌ترین تجربه سفر را برای مسافران به ارمغان بیاورد. جدای از بخش‌هایی که به طور معمول در جت‌های شخصی یافت می‌شود نظیر اتاق‌های خواب، حمام و دستشویی و حتی اداره و غذاخوری، طرح اکسپلورر از سیستم پروجکشنی بهره می‌برد که می‌تواند دیوارهای داخلی را با هر فضایی که دلخواه مسافران است از جمله دنیای زیر آب بپوشاند.

هواپیما جدید لوفت هانزا

پروژه جدید لوفت هانزا برای جت شخصی

اگر چه هنوز بر روی جزئیات طرح این کابین کار می‌شود، هفته پیش در نمایشگاه قایق‌های تفریحی در موناکو، اولین نقشه‌های این کابین برای خریداران بالقوه به نمایش درآمد و به گفته تیم سازنده در لوفت هانزا تکنیک، توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

این کابین جدید در نمایشگاه Airshow دبی در ماه نوامبر روانه بازار خواهد شد. اگرچه هدف از این طراحی صرفا بازنمایی «امکان‌های فنی» برای مشتریان عنوان شده است، اما لوفت هانزا تکنیک می‌گوید در صورت دریافت سفارش از خریدار، طراحی و تکمیل این کابین بین ۱۸ تا ۲۴ ماه طول خواهد کشید. این پروژه مقارن شده با افزایش محبوبیت جت‌های شخصی در جهان؛ نه تنها پروازهای چارتر جت شخصی اوج گرفته بلکه تعداد اشخاصی که صاحب جت شخصی نیز هستند به سرعت در حال افزایش است. ماه قبل، انجمن فروشندگان بین‌المللی هواپیما اعلام کرد که در سه ماهه دوم، ۵۲ درصد افزایش در فروش مشاهده شده است. در واقع تقاضا برای خرید جت شخصی آن‌قدر بالاست که تعداد جت‌های تولیدشده جواب‌گوی نیاز متقاضیان نیست.

منبع: روزیاتو

این مطالب را هم ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.