عجیب‌ترین درخواست طلاق: زنم حمام نمی‌رود!

یکی از عادات مهم زندگی بهداشت شخصی است که عدم رعایت آن می‌تواند آسیب‌های جدی در زندگی هر فردی ایجاد کند.

به گزارش تازه‌نیوز، مردی اهل اوتار پرادش هند مدت دو سال است که سعی دارد همسرش را طلاق دهد زیرا او مرتب حمام نمی‌کند و در صورت درخواست شوهرش برای رعایت بهداشت، با او به شدت بحث و دعوا می‌کند. این مرد ادعا کرد که بارها از همسرش خواسته که بیش‌تر حمام کند، اما هر بار که این موضوع پیش می‌آمد بحث آن‌ها با یک درگیری لفظی پایان می‌یافت تا این‌که سرانجام تصمیم به طلاق گرفتند.

تلاش زن برای منصرف کردن شوهرش از طلاق

مرد در حین صحبت با قاضی دادگاه، مکرراً و با قاطعیت می‌گفت که می‌خواهد از این زن جدا شود و درخواست کمک می‌کرد چرا که دیگر تحمل بوی بد و شلختگی همسرش را ندارد. زن زمانی که از تصمیم شوهرش آگاه شد به مرکز حفاظت زنان مراجعه کرد و گفت که نمی‌خواهد طلاق بگیرد و برای اطمینان از این امر درخواست کمک کرد و شکایت‌نامه کتبی برای نارضایتی از تصمیم شوهرش برای جدایی تنظیم کرد و به دادگاه تحویل داد. به این زوج و والدین آن‌ها مشاوره دادند تا آن‌ها را راهنمایی کنند و مرد را از طلاق با همسرش منصرف کنند، زیرا این یک مسئله جزئی است و می‌تواند حل شود. از آن‌جا که دلیل درخواست طلاق تحت هیچ‌گونه اقدام خشونت‌آمیز یا جنایت علیه زنان قرار نمی‌گیرد، دادخواست و شکایت کتبی زن تاثیری نخواهد داشت، اما سازمان امیدوار است که این زوج بتوانند با مشاوره این موضوع را حل کنند.

جالب است بدانید که طلاق و جدایی به خاطر حمام آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید نادر نیست؛ سال گذشته یک زن هندی و چند سال قبل یک مرد تایوانی از همسرشان به همین دلیل جدا شدند.

منبع: نمناک

ببینید: ویدئو| اولین ازدواج سلطنتی قرن روسیه در حضور اشراف‌زادگان اروپا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.