ایران تخت‌گاز به سوی جام جهانی؛ ۳ برد، بدون گل خورده و بدون باخت +جدول

تیم ملی ایران سومین بازی خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را هم با برد پشت سر گذاشت تا بار دیگر به صدر جدول صعود کند.

به گزارش تازه نیوز، تیم ملی فوتبال ایران شروع خوبی در دور نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ دارد. این تیم در بازی نخست با یک گل سوریه را در تهران شکست داد. شاگردان اسکوچیچ با کسب پیروزی سه بر صفر در بازی دوم مقابل عراق، نشان دادند که کاملا آماده یک صعود کم‌دردسر و مقتدرانه به جام جهانی هستند. تیم ملی در پایان هفته دوم با ۶ امتیاز صدرنشین گروه A بود اما پیروزی دو بر یک امشب کره جنوبی مقابل سوریه این تیم را ۷ امتیازی کرد تا ملی‌پوشان فوتبال کشورمان با هدف بازپس‌گیری صدر مقابل امارات صف‌آرایی کنند.

امارات، حریف تیم ملی در بازی امشب بود؛ تیمی که با دو امتیاز از دو بازی گذشته خود در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه قرار داشته و به دنبال اولین برد خود بود. نیمه اول تقابل دو تیم یکی از خسته‌کننده‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر تیم ملی بود؛ در نیمه دوم و پس از اینکه اخراج شجاع با VAR وتو شد، مهدی طارمی روی پاس دیدنی سردار گل اول را برای تیم ملی زد. شاگردان اسکوچیچ با حفظ همین یک گل، برنده بازی شدند تا با کسب سومین برد در سومین بازی، ۹ امتیازی شده و صدر را بازهم مال خود کنند.

ایران در حال حاضر تنها تیم گروه است که همه امتیازات ممکن را به دست آورده و گلی هم نخورده است. کره جنوبی نیز با یک تساوی و یک گل خورده با ۷ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. اما نکته جالب توجه و شیرین برای هواداران فوتبال ایران این است که تیم ملی با تیم سوم گروه یعنی امارات ۷ امتیاز اختلاف دارد و در شرایطی که دو تیم اول گروه مستقیماً به جام جهانی صعود می‌کنند می‌توان خوشبینانه از همین حالا پیش‌بینی کرد که این اختلاف فاحش در شرایطی که هنوز به نیمه راه نرسیدیم مقدمات صعود به جام جهانی قطر را فراهم کند.

شاگردان اسکوچیچ اگر در بازی سه‌شنبه شب مقابل کره جنوبی بتوانند مهمان قدرتمند خود را مغلوب کنند، تقریباً راه صعود به جام جهانی قطر را هموار خواهند کرد و بدین ترتیب بازی‌های نیمه دوم مسابقات برای ایران آسان‌تر خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.