سلبریتی‌هایی که کسی بچه‌هایشان را ندیده است!

بر خلاف تصور عموم بعضی از سلبریتی ها هیچ علاقه ای به نشان دادن زندگی خصوصیشان ندارند، و با حساسیت تمام از حاشیه ها دوری می کنند و حریم شخصیشان محفوظ است.

به گزارش تازه نیوز، قطعاً مشهور شدن مشکلات خاص خودش را دارد اما بعضی از سلبریتی های جهان هستند که در این مورد وضعیت زندگی خود را بهتر مدیریت کرده اند. سلبریتی هایی که اجازه ندادند دیگران وارد زندگی خصوصی آن ها شوند. حتی بعضی از آنها هیچ عکسی هم از فرزندانشان در دنیای مجازی انتشار نداده اند.

اشتون کوچر

میلا و اشتون با وجود اینکه سال های زیادی از ازدواج شان می گذرد اما هنوز هیچ عکسی از فرزندانشان انتشار نداده اند و هنوز نظر خود را تغییر ندادند و عقیده دارند که کسی نباید وارد زندگی خصوصی آن ها شود و از اینکه فرزندان شان را نشناسند، احساس امنیت بیشتری می کنند.

کریستین بل

کریستن و داکس یکی از عاشق ترین زوج های هالیوودی هستند اما آن ها هیچ عکس و ویدئویی از خودشان همراه با فرزندان شان انتشار نمی دهند و به شدت از زندگی خصوص خود و دخترشان محافظت می کنند و اجازه نمی دهند که حاشیه ها وارد زندگی خصوصی آن ها شود.

ریان گازلینگ

ریان و اوا زوجی هستند که موفقیت های زیادی را رقم زده اند. میلیون ها مخاطب دارند که از دیدن این زوج عاشق لذت می برند اما آن ها زندگی خود را به گونه ای مدیریت کرده اند که چهره فرزندان شان در شبکه های اجتماعی به دیگران نشان داده نشود؛ حتی تا مدتی فرزندار شدن شان هم یک راز بود.

اسکارلت جوهانسون

هیچ وقت کسی به خاطر نمی آورد که اسکارلت را با دخترش دیده باشد یا حتی تصور نمی کند که اسکارلت دختر داشته باشد. او به شدت از حریم شخصی دخترش محافظت کرده و هیچ عکسی از او را نشان نداده است که دیگر همه را از انجام این کار ناامید کرده است.

ناتالی پورتمن

برنده اسکار سال ۲۰۱۰ که موقع بارداری این جایزه را دریافت کرده و همگی متوجه شدند او بچه دار شده اما او هرگز عکسی از فرزند خودش را منتشر نکرد. او از فرزند دوم هم هیچ عکسی در فضای مجازی ندارد.

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز جزء آن دسته از افراد معروفی است که عکسی از فرزندانش را انتشار نداده است. او عکس مراسم عروسی خودش را منتشر کرد اما راضی نشد که عکس فرزندانش را با دیگران به اشتراک بگذارد و از حریم خصوصی آن ها به شدت محافظت می کند.

ادل

ادل ستاره موسیقی پاپ تجربیات مختلفی را در زندگی اش با دیگران به اشتراک می گذارد اما هنوز هم نتوانسته خودش را متقاعد کند که عکس پسرش را در فضای مجازی انتشار دهد. جالب است که در سال ۲۰۱۳ یک نفر عکس فرزندش را منتشر کرد که بعداً به جرم تجاوز به حریم خصوصی اش دستگیر شد.

لوسی لیو
لوسی معمولا از دیسیپلین خاصی در زندگی پیروی می کند و عکسی از فرزندش منتشر نکرده است. دیگران دوست دارند فرزند او را ببینند اما او از زمانی که فرزندش را به دنیا آورد، هیچ ایده ای از به اشتراک گذاشتن عکسش در فضای مجازی نداشت.

ریان رینولد
ریان همراه با بلیک اجازه ندادند که کسی از فرزندان شان عکسی منتشر کند. البته آن ها با به اشتراک گذاشتن عکس های خانوادگی مشکلی ندارند اما فقط عکس هایی را منتشر می کنند که در آن فقط یک دست، پا یا حتی یک چشم مشخص باشد و هیچ گاه تا کنون صورت آن ها را به طور کامل نشان نداده اند.

جنیفر گارنر
جنیفر گارنر و بن افلک زوج شیرین هالیوودی بودند که متاسفانه در حال حاضر از یکدیگر جدا شده اند اما آن ها هنوز هم از حریم خصوصی زندگی گذشته خود و فرزندان شان محافظت می کنند. این دو نفر سه فرزند دارند که عکس آنها خیلی دیده نشده است و آن ها عقیده دارند که نباید عکس فرزندانشان را منتشر کنند و آن ها را قربانی شغل بی رحم خود کنند.

ساندرا بولوک
ساندرا زمانی که سرپرستی فرزند خود را به عهده گرفت؛ او را تا سن سه ماهگی بزرگ کرد، از همسرش جدا شد. شایعه های زیادی در مورد او و فرزندش به وجود آمد اما او به جای اینکه روی چیزهای منفی تمرکز کند، سعی کرد که کار خودش را انجام دهد و هرگز عکسی از فرزندش منتشر نکرد.

کری واشنگتن
کری دو فرزند دارد که هردو راز های مخفی زندگی او هستند. او از زمانی که فرزندانش را به دنیا آورده، هیچ عکسی از آن ها منتشر نکرده است و دیگران خیلی کنجکاو هستند که فرزندان او را ببینند. البته او زمانی که باردار بود، به راحتی در مراسم های مختلف مثل جشن فرش قرمز ظاهر شد اما از وقتی که بچه دار شد، با فرزندانش به جایی نرفت.

هاله بری
هاله مانند سلبریتی های دیگری که در این لیست نام بردیم، به شدت در به اشتراک گذاشتن عکس های فرزندان دقت می کند. او مراقب است که صورت فرزندانش را داخل عکس نشان ندهد و هنگامی که از آنها عکس منتشر می کند، آن ها در حال نگاه کردن به نقطه ای هستند که صورتشان مشخص نیست.

او بعد ها اظهار کرد که هرگز از نشان دادن صورت فرزندانش خجالت نمی کشد اما سعی می کند آن ها را فعلا وارد این دنیا نکند و هویت شان را مخفی نگه دارد.

بیانسه
بیانسه یکی از ستاره های موسیقی، جزء آن دسته از افرادی است که فرزندانش را به کسی نشان نمی دهد و رابطه خودش را تا سال ها؛ خصوصی نگه داشته و اصلا نگران نیست که بخواهد خانواده اش را مخفی نگه دارد. او عکس های بسیار کمی از خانواده اش منتشر کرده است و همین تعجب دیگران را برمی انگیزد. او خودش عقیده دارد که سلبریتی ها خودشان تصمیم می گیرند که تا چه حد می خواهند زندگی خصوصی خود را به دیگران نشان دهند.

مایکل جکسون
مایکل جکسون که ستاره پاپ بود و توانایی منحصر به فردی در موسیقی داشت، جزء آن دسته از افرادی بود که فرزندانش را به کسی نشان نمی داد و هنگامی که با آن ها بیرون میرفت، همیشه ماسک به صورت میزد تا کسی آن ها را نشناخته و عکس نگیرد.

منبع: نمناک

در این رابطه بیشتر بخوانید:

سلبریتی ها
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.