چراغ سبز پوگبا برای ترک منچستریونایتد و بازگشت به یووه!

به نظر می‌رسد که پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، از ایده بازگشت به یوونتوس استقبال می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، پل پوگبا، ستاره تیم ملی فرانسه در پنج سال اخیر با پیراهن منچستریونایتد در زمین حضور پیدا کرده است. او در سال ۲۰۱۶و با قراردادی به ارزش ۸۹ میلیون پوند به اولدترافورد برگشت تا دومین دوره حضورش در این تیم را تجربه کرده کند.

پوگبا در طول دوران حضورش در تورین موفق شد نامش را به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های اروپا مطرح کند اما نتوانست این ثبات را در یونایتد نیز تکرار کند. قرارداد این بازیکن در تابستان سال آّینده به پایان می‌رسد و همین باعث شده که شایعات بسیاری درباره آینده او به گوش برسد.

این بازیکن۲۹ ساله در حال حاضر در اردوی تیم ملی فرانسه حضور دارد و شب گذشته به این تیم کمک کرد تا در دیدار نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا برابر بلژیک با نتیجه ۲-۳ به پیروزی رسیده و راهی دیدار فینال شود.

او در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت به یوونتوس به اسپورت مدیاست گفت:« من همیشه با هم تیمی‌های سابقم در یوونتوس مانند خوان کوادرادو و پائولو دیبالا حرف می‌زنم. حالا بازیکن منچستریونایتد هستم و هنوز یک سال دیگر قرارداد دارم. باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. می‌خواهم فصل را در این باشگاه به خوبی به پایان ببرم تا پس از آن چه پیش بیاید.»

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا احساس خوبی از حضور در تورن دارد گفت:« بله، البته.»

مینو رایولا، مدیربرنامه پوگبا، پیش از این بارها به علاقه او برای جدایی از یونایتد اشاره کرده بود. او اخیرا مدعی شده بود که یووه هنوز جایگاه خاصی در قلب این بازیکن دارد اما شرایط مالی یوونتوس نیز در انجام این انتقال اهمیت بسیاری دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.