ترفند پوتین برای پرت‌کردن حواس ترامپ: استفاده از یک رقصنده زیبا به‌عنوان دستیار! +عکس

یکی از مقامات ارشد سابق کاخ سفید مدعی شده ولادیمیر پوتین برای پرت کردن حواس دونالد ترامپ، یک مترجم زیبا و جذاب را با خود به اجلاس G20 آورده بود.

به گزارش تازه‌نیوز، استفانی گریشام، دستیار سابق کاخ سفید، در کتاب جدید خود با عنوان I’ll Take Your Questions Now, What I Saw at Trump White House ادعای جالب و عجیبی را مطرح کرده است. گریشام در این کتاب می‌گوید که فیونا هیل، کارشناس سابق کاخ سفید در مورد روسیه، بر این باور بوده که پوتین یک دستیار جذاب را در سال ۲۰۱۹ با خود به نشست G20 در ژاپن آورده بود تا باعث حواس‌پرتی ترامپ شود. گریشام در کتاب خود می‌گوید: با شروع جلسه، فیونا هیل به سمت من خم شد و پرسید آیا متوجه مترجم پوتین شده‌ام یا خیر… زنی بسیار جذاب با چشم‌های قهوه‌ای و پوست تیره و موهای بلند، صورتی زیبا و ظاهری فوق‌العاده. او به من گفت که به نظر او پوتین این زن را به طور خاص برای پرت‌کردن حواس رئیس‌جمهور ما انتخاب کرده است.

مترجمی که در تصویر دست دادن پوتین و ترامپ در شهر اوزاکا دیده می‌شود، زنی ۳۶ ساله به نام داریا بویارسکایا نام دارد. دیمیتری پسکوف سخنگوی پوتین نسبت به این گزارش واکنش نشان داده و هر گونه نقش پوتین در انتخاب خانم بویارسکایا به عنوان یک سلاح مخفی را رد کرده است؛ زنی که یک رقصنده نسبتاً شناخته شده است. پسکوف در این باره گفته است: مترجمان توسط وزارت امور خارجه و به درخواست دولت فراهم می‌شوند. خود پوتین در این فرآیند دخالتی ندارد.

مترجم پوتین در دیدار ترامپ

در گذشته نیز پوتین به بازی کردن با رهبران جهان متهم شده است. در سال ۲۰۰۷ رئیس‌جمهور روسیه متهم شد که از سگ‌ها برای ترساندن آنگلا مرکل صدراعظم آلمان استفاده کرده است، با توجه به این که ترس مرکل از سگ بر کسی پوشیده نبود. اما پوتین بعدها مدعی شد که اطلاعی از فوبیای صدراعظم آلمان نداشته است.

گریشام در کتاب خود می‌گوید که ترامپ یک بار او را به دفترش در هواپیمای مخصوص رئیس‌جمهور فرا خوانده و در حضور دستیار رسانه‌ایش به او گفته که می‌خواسته او را ورانداز کند و همچنین در مورد روابط جنسی‌اش با نامزدش مکس میلر از او سوال کرده است!

گریشام در ابتدا در سال ۲۰۱۶ و در جریان رقابت‌های انتخاباتی دستیار شخصی ملانیا ترامپ بود و بعدها در جولای ۲۰۱۹ به مقام مدیررسانه‌ای کاخ سفید انتخاب شد. در آوریل سال بعد بود که او به بال غربی کاخ سفید رفته و بار دیگر سخنگوی بانوی اول وقت شد.

منبع: روزیاتو

در همین رابطه: آن‌چه درباره دونالد ترامپ نمی‌دانید؛ از بازی در فیلم الیور استون تا تراشیدن سر در یک سرگرمی تلویزیونی!

۱ نظر
  1. خالد نادری

    این زن کجاش جذاب است اگه ترامپ حواسش به این پرت بشه پس هزاران مرگ بر ترامپ

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.