پسر نوجوان مقابل چشمان پدرش طعمه کروکدیل شد +عکس

مرد هندوستانی نتوانست جان پسر نوجوانش را در حمله مرگبار کروکدیل نجات دهد.

به گزارش تازه‎نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک کشاورز هندوستانی در تراژدیک‌ترین اتفاق زندگی اش از نزدیک کشته شدن پسرش توسط کروکدیل را تماشا کرد. در این حادثه که روز چهارشنبه رخ داد کروکدیل پس از حمله به پسر ۱۵ ساله این کشاورز، این نوجوان را به زیر آب کشید. «ویجی مالی» به همراه پدرش در کنار رودخانه دهادهار سرگرم آب دادن به بز‌ها بود که ناگهان مورد حمله کروکدیل قرار گرفت.

این در حالی بود که پدر قربانی در نزدیکی محل حادثه حضور داشت، اما آنچنان دچار شوک شده بود که نتوانست کاری انجام دهد. این مرد بلافاصله افراد محلی را در جریان وقوع این حادثه قرار داد. افراد محلی با شنیدن فریاد‌های این مرد به کمک او شتافتند، اما برای نجات جان این پسر بسیار دیر شده بود

به دلیل آنکه کروکدیل پس از گرفتن قربانی او را به زیر آب برده بود جستجو برای یافتن این پسر و نجات وی بی نتیجه ماند. در ادامه گروه امداد و نجات محلی در ساعت ۲.۳۰ دقیقه بعدازظهر در محل حادثه حاضر شدند و عملیات نجات آغاز شد، اما آنخا نیز نتوانستند ردی از کروکدیل یا قربانی پیدا کنند.

پسر نوجوانی که طعمه کروکدیل

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که مسئولان همواره به افراد محلی در خصوص نزدیک شدن به رودخانه هشدار می‌دهند. مسئولان جنگلبانی بر این باورند که بیش از صد کروکدیل در این رودخانه زندگی می‌کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.