پرسپولیس 3 – 1 سپاهان؛ پیروزی کاملاً جدی در دیداری دوستانه

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه سه بر یک مقابل سپاهان به برتری رسید.

به گزارش تازه نیوز، پرسپولیس به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ، ۲۴ مهر باید در دیداری حساس به مصاف الهلال عربستان برود. یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس برای بازی با الهلال این است که تیم یحیی بدون برگزاری بازی رسمی و دور از شرایط مسابقه باید به مصاف حریف خود برود. از همین رو یحیی برای اینکه این ضعف تیمش را برطرف کند؛ با ترتیب دادن یک بازی جدی مقابل سپاهان سعی کرد تیمش را در شرایط مسابقه قرار دهد. پرسپولیس و سپاهان امشب، جمعه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی پشت درهای بسته انجام شد و دو تیم بر این اساس بر سر عدم حضور مهمان، رسانه‌ها و دوربین‌ها به توافق رسیدند.

بازیکنان و مربیان دو تیم در جریان گرم کردن وقتی ور زمین حاضر شدند به خوش و بش با یکدیگر پرداختند.

قضاوت این بازی بر عهده امیر عرب براقی و کمک مرتضی منصوری و محمدرضا ابوالفضلی بود. این بازی زیر نور و در هوای مطبوع این روزهای تهران انجام شد.
سپاهان در بازی مقابل پرسپولیس با ترکیب کریستوف کنت، جلال علی محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سجاد شهباز زاده، گئورگ، شهریار مغانلو، دانیال اسماعیلی فر، رضا میرزایی، عزت پورغاز، سیدمحمد رضا حسینی به میدان رفت و پرسپولیس هم با ترکیب: حامد لک ،سعید آقایی، سیدجلال حسینی، محمد شریفی، رضا اسدی، عیسی ال کثیر، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، احسان پهلوان و حامد پاکدل پا به مسابقه گذاشت.
نکته جالب ترکیب سپاهان حضور شهریار مغانلو، مهاجم فصل قبل پرسپولیس بود. شهریار که با کلی حاشیه و سر و صدا چندی قبل راهی سپاهان شد؛ قبل از شروع بازی با بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس خوش و بش گرمی انجام داد. همچنین مغانلو نزد یحیی گل محمدی رفت و ضمن رخصت گرفتن از مربی فصل قبل خود، دقایقی هم با سرمربی پرسپولیس گفت و‌گو‌ کرد.

گل محمدی هم ضمن استقبال گرم از شاگرد سابق خود، برای مغانلو در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرد. به غیر از مغانلو نفراتی مثل سروش رفیعی، مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی فر، محمد رضا حسینی و سجاد شهباز زاده هم سمت یحیی رفتند و با مربی سابق خودشان خوش و بش کردند.
بعد از گذشت تنها چند دقیقه از بازی و روی حرکت دیدنی عالیشاه، عیسی آل کثیر موفق شد گل اول بازی را برای پرسپولیس به ثمر برساند. در ادامه سپاهان بازی را در دست گرفت و نمایش بهتری ارائه کرد. بازی خوب سپاهان در دقایق پایانی نیمه اول نتیجه داد و محمدرضا حسینی موفق شد گل تساوی تیمش را وارد دروازه حامد لک کند. دو تیم نیمه نخست را با تساوی به پایان رساندند ولی نیمه دوم متعلق به پرسپولیس بود.
تیم یحیی نمایش بسیار خوبی در نیمه دوم داشت و ابتدا توسط کاپیتان تمام نشدنی پرسپولیس یعنی سید جلال حسینی و سپس حامد پاکدل خرید جدید این تیم دو گل به ثمر رساند و سه بر یک سپاهان را مغلوب کرد تا با روحیه ای خوب به مصاف الهلال برود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.