«بتمن» با وجود کرونا ادامه می‌دهد

تشدید محدودیت‌های حاصل از کرونا در لیورپول تأثیری روی تولید فیلم The Batman نداشته است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از زومچی، تولید فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز با وجود تشدید محدودیت‌های ناشی از افزایش شیوع ویروس کرونا همچنان در شهر لیورپول ادامه دارد.

دولت انگلستان اخیراً محدودیت‌های شدیدی را برای مهار افزایش شیوع ویروس کرونا به اجرا درآورد، اما ظاهراً این محدودیت‌ها تأثیری روی تولید فیلم The Batman (بتمن) نداشته است و فیلم‌برداری آن کماکان در شهر لیورپول ادامه دارد. لیورپول یکی از شهرهایی بود که به‌دلیل افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا تحت سخت‌ترین محدودیت‌ها قرار گرفت و دولت انگلستان دستور اجرای محدودیت‌ها سطح سه را در آن‌جا صادر کرد. ساکنان لیورپول درحال‌حاضر اجازه‌ی معاشرت با خانواده‌های دیگر را چه در فضای بسته و چه در فضای باز ندارند و سالن‌های بدنسازی، مراکز تفریحی و مشاغلی از این دست نیز موقتاً در این شهر تعطیل است. نکته‌ی جالب اینجا است که این روزها تصاویری از فیلم The Batman منتشر می‌شود که شوالیه‌ی تاریکی را در حال گشت‌وگذار در خیابان‌های لیورپول نشان می‌دهد.

بااین‌حال سخنگوی شورای شهر لیورپول اعتقاد دارد که اقدامات ایمنی همچنان رعایت می‌شوند و در همین راستا اظهار داشت: «محدودیت‌های تازه‌ی لیورپول تأثیری روی فیلم‌برداری آثار گوناگون در شهر نخواهد داشت. سازمان ناظر بر فیلم‌ها با همه‌ی تولید کننده‌ها ارتباط نزدیکی دارد تا از برقراری اقدامات ایمنی و رعایت دستورالعمل‌ها اطمینان حاصل کند.» کار تولید فیلم The Batman در اسفند‌ سال گذشته بر اثر شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد و با اینکه پس از یک وقفه‌ی نسبتاً طولانی در اوایل شهریور امسال از سر گرفته شد، اما خیلی زود تحت تاثیر بیماری رابرت پتینسون قرار گرفت. به‌هرشکل فیلم‌برداری این اثر ابرقهرمانی پس از پایان قرنطینه‌ی ۱۴ روزه‌ و بهبودی کامل رابرت پتینسون دوباره در تاریخ ۲۷ شهریور آغاز شد و خوشبختانه تابه‌حال هیچ وقفه‌ای در کار تولید به‌وجود نیامده است.

مدتی قبل شرکت برادران وارنر تصمیم به تغییر تاریخ اکران بسیاری از آثار سینمایی خود گرفت و اکران فیلم The Batman را به سال ۲۰۲۲ موکول کرد. این فیلم در ابتدا برای اکران در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۰ (۱ اکتبر ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده بود، اما حالا در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ (۴ مارس ۲۰۲۲) روی پرده‌ی سینما می‌رود. رابرت پتینسون نقش بتمن، زوئی کراویتز نقش سلینا کایل/زن گربه‌ای، پل دینو نقش ادوارد نیگما/ریدلر، کالین فارل نقش پنگوئن، جان تورتورو نقش کارماین فالکون، جفری رایت نقش کمیسر جیمز گوردون، اندی سرکیس نقش آلفرد پنی‌ورث و پیتر سارسگارد نقش گیل کالسون را در فیلم The Batman ایفا می‌کنند. مت ریوز، کارگردان فیلم‌های War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) و Cloverfield (کلاورفیلد) به صندلی کارگردانی فیلم The Batman تکیه زده است و متنسون تاملین را در نگارش فیلمنامه‌ی آن یاری می‌کند. این فیلم سال دوم مبارزه‌ی بروس وین با جنایت‌های سازمان‌یافته‌ی شهر گاتهام را به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.