عزت‌الله مهرآوران واکسن ایرانی زده بود یا چینی؟/ هنرمندان بازیچه بازی تبلیغاتی برکت! +تصاویر

پس از درگذشت عزت‌الله مهرآوران شایعه‌ای در فضای مجازی به سرعت دست به دست شد مبنی بر آن‌که او واکسن ایرانی برکت را تزریق کرده بود؛ این شایعه چقدر به واقعیت نزدیک است؟

به گزارش تازه نیوز، به دنبال انتشار خبر درگذشت عزت‌الله مهرآوران بر اثر ابتلا به کرونا و شایعات پیرامون آن، نیکنام حسینی‌پور مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: مرحوم مهرآوران در موسسه هنرمندان پیشکسوت واکسن سینوفارم تزریق کرده بود، ما در موسسه هنرمندان پیشکسوت فقط واکسن‌های سینوفارم و آسترازنکا در اختیار هنرمندان قرار دادیم و واکسن برکت در دسترس نداشتیم.

پسر مرحوم عزت‌الله مهرآوران هم در این خصوص گفت: پدرم واکسن سینوفارم تزریق کرده بود.

تصاویر شکارشده توسط احمد بلباسی از سری اول واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت نیز نشان می‌دهد که وی به همراه سایر همکارانش واکسن چینی تزریق کرده بود.

شایعه واکسن برکت مرحوم مهرآوران از کجا شروع شد؟

سایت باشگاه خبرنگاران جوان و مشرق‌نیوز در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ خبری را منتشر و اعلام کردند که زنده‌یاد مهرآوران واکسن ایرانی دریافت کرده است.

آنچه مشخص است عزت الله مهرآوران و دیگر هنرمندانی که نامشان در سایت مشرق و باشگاه خبرنگاران جوان آمده، در موسسه هنرمندان پیشکسوت واکسن خارجی زده‌اند و به نوعی از نام آن‌ها سوءاستفاده تبلیغاتی برای واکسن ایرانی صورت گرفته است!

در همین ارتباط: عزت‌الله مهرآوران بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.