سرمربی پرسپولیس به دنبال یافتن جاسوس!

سرمربی پرسپولیس از یک موضوع درون تیمی بسیار شاکی است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، پرسپولیس درحالی خودش را برای بازی فوق العاده حساس مقابل الهلال آماده می کند؛ که یک موضوع حاشیه ای ذهن یحیی گل محمدی را درگیر خودش کرده است.

سیستم کاری یحیی در چند وقت اخیر و به خصوص بعد از دیدار مقابل استقلال تاجیکستان طوری بود که اخبار تاکتیکی و ترکیب پرسپولیس در دیدارهای دوستانه به بیرون درز نکند و رسانه ای نشود.

با این حال در هر ۳ دیداری که پرسپولیس بعد از تقابل با استقلال تاجیکستان برگزار کرد این اتفاق رخ نداد و خواسته یحیی عملی نشد.

سرمربی پرسپولیس در ۳ بازی دوستانه مقابل پیکان، شهرداری آستارا و سپاهان اجازه حضور هواداران و رسانه ها را نداد تا ترکیب مدنظرش برای بازی با الهلال لو نرود.

با این حال خیلی زود و بلافاصله بعد از پایان بازی ترکیب پرسپولیس و حتی مسائل تاکتیکی و حاشیه ای این تیم رسانه ای شد تا یحیی به خاطر این موضوع بسیار ناراحت باشد.

با توجه به غیبت رسانه ها و هواداران در دیدارهای تدارکاتی پرسپولیس، یحیی و مدیران پرسپولیس خوب می دانند که درز کردن اسرار تاکتیکی تیم کار یکی از خودی هاست.

بعد از اینکه ترکیب پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان درست چند دقیقه بعد از سوت آغاز بازی در فضای مجازی اعلام شد یحیی تصمیم گرفت خیلی جدی تر به موضوع نگاه کند و هرچه زودتر جاسوس تیمش را پیدا کند.

حال اینکه سرمربی پرسپولیس چقدر در این کار موفق خواهد شد سوالی است که برای رسیدن به پاسخ آن باید کمی صبر کرد.

البته این احتمال هم وجود دارد به دلیل حساسیت بالای دیدار مقابل الهلال، گل محمدی پیدا کردن جاسوس تیمش را به بعد از بازگشت از عربستان موکول کند.

این مطالب را از دست ندهید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.